Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття про мислення як пізнавальний процес . Соціальна обумовленість мислительного процесу(не до кінця).

Мислення, як і чуттєві форми, є процесом відображення об’єктивної дійсності. Однак особливістю мислення є те, що це процес опосередкованого пізнання. Те, що людина не може пізнати прямо, безпосередньо, вона пізнає опосередкованим шляхом: одні властивості через інші, невідоме на основі відомого. До опосередкованого пізнання людина вдається тоді, коли безпо­середнє пізнання виявляється неможливим через недосконалість людських аналізаторів,або недоцільність, що зумовлюється склад­ністю процесу пізнання. Опосередкований характер відображення дійсності зумовлений використанням раніше здобутих знань, досвіду, міркуваннями, побудовою гіпотез тощо.

Другою особливістю мислення є його узагальнюючий характер. Саме через узагальнення ми пізнаємо внутрішню суть предметів і явищ, їх зміст.

Предмети і явища об’єктивної діяльності перебувають у складних зв’язках і взаємовідносинах. Відображення цих зв’язків і становить третю специфічну рису процесу мислення.Мислення –це опосередковане й узагальнене відображення в свідомості людини предметів і явищ об’єктивної діяльності в їх істотних властивостях, зв’язках і відношеннях.




Переглядів: 768

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Умови ефективного мимовільного і довільного запам’ятовування | Мислення як діяльність: мета, задача, спрямованість мислення, розумові дії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.