МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
Вагові значення субкоефіцієнтів для оцінки якості торгівельного обслуговування покупців у роздрібному підприємстві
У процесі експериментальної перевірки і практичного використання наведені в таблиці субкоефіцієнти та їх вагові значення можна змінювати і коригувати. Загальний коефіцієнт якості торгівельного обслуговування визначається за формулою: Кзаг = 0,17Кочік + 0,20Кп(ст) + 0,09Критм + 0,14Кп.ф.о. + 0,15Кв.д.п. + 0,08Кд + 0,17Кз
Крім розглянутої методики оцінки якості торгівельного обслуговування можна використовувати вибіркові опитування споживачів. Для цього використовують коефіцієнт культури обслуговування (Кк), який визначається по формулі:
де Чд(і) – чисельність споживачів, які дали «5» чи «4» оцінку якості (культурі) обслуговування; Чоп(і) – чисельність споживачів, які брали участь в і-тому опитуванні; n – кількість проведених опитувань.
Показники, на основі яких органи місцевої влади встановлюють категорії магазинам, об'єднуються у 10 груп: 1) місцезнаходження будівлі і стан прилеглої території; 2) вид, тип та особливості будівлі; 3) безпека життя і здоров'я людей; 4) комфортність, технічна оснащеність та внутрішній і зовнішній дизайн приміщень; 5) логічність та функціональна організація торговельного процесу; 6) методи обслуговування; 7) асортимент товарів; 8) кваліфікація персоналу; 9) якість обслуговування; 10) перелік послуг, що надаються. Для кожної групи показників рекомендовані вагові коефіцієнти (субкоефіцієнти). Магазин оцінюється у балах за формулою:
де О – загальна оцінка магазину в балах; j – група показників; Оj – оцінка магазину за j-ою групою показників, бали; аj – ваговий коефіцієнт для групи показників. Сума всіх вагових коефіцієнтів дорівнює 100.
Категорію «люкс» присвоюють магазину, що набрав 1200 балів і більше, «вищу» — від 900 до 1200 балів, «першу» — від 500 вважається неатестованим, якщо він набрав менше 300 балів. Керівництво торговельного підприємства, знаючи основні вимоги до об'єктів роздрібної торгівлі, може самостійно визначити категорію будь-якого свого магазину, або скласти перелік заходів для набуття магазинам більш високої категорії, підвищення рівня торгівельного обслуговування споживачів.
|
||||||||||||||||||||||||
|