МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
відмінностями в диференціації податків.Вектори інтеграційної політики України: ‒ загальне зниження податкових ставок; ‒ розширення бази оподаткування; ‒ уніфікація податкових ставок; ‒ скорочення податкових пільг; ‒ уніфікація та застосування жорстких санкцій за несплату податків. Якщо порівняти структуру податкових надходжень у розвинутих країнах, очевидно, що найбільшого бюджетного значення набувають прибуткові податки з громадян та податки на споживання. Україна, як член світового економічного товариства, за структурою, має практично такі ж податки як і в інших європейських країнах. Разом з тим, існують певні відмінності у функціонуванні національних податкових систем. Узагальнений аналіз свідчить, що основний податковий тягар в країнах ЄС перекладено на фізичних осіб, і в меншій мірі його потерпають корпорації. Так, зокрема, надходження від податку на прибуток громадян в Великобританії більше від прибуткового податку корпорацій в 2,5 разів, в Німеччині - в 5,3, у Франції – в 2.3, в Італії – в 2,6. Такий розподіл податкового навантаження дає можливість корпораціям реінвестувати отримані доходи в процес виробництва, постійно підтримувати його високу технологічність та зменшувати собівартість виробництва. І, як наслідок, забезпечувати високі доходи найманим працівникам. Українська податкова система демонструє інші тенденції. Обсяг податкових платежів за структурою прямих та непрямих доходів знаходиться майже в одному діапазоні, що змушує вітчизняну економіку йти в «тінь» та спрямовувати отримані доходи в «офшорні зони». Вирішення даної проблеми має свої застереження. Адже перекладення додаткового податкового тягаря на плечі простих громадян, з урахуванням рівня добробуту, може призвести до соціальних збурень. Гармонізація податкової системи України до вимог Євросоюзу не є простим завданням. Адже структура податкових надходжень передусім демонструє рівень соціально-економічного розвитку держави та рівень добробуту її громадян. Формальна імплантація європейських економіко-правових стандартів (податкових) неодмінно спричинить в суспільстві процеси дивергенції, тобто уповільнення суспільного розвитку. Їх запровадження має відбуватись еволюційно, з глибоким економічним обґрунтуванням.
|
||||||||
|