Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 5. Управління природокористуванням та охороною навколишнього природного середовища.

Питання для обговорення

1. Поняття та види управління природокористуванням та охороною навколишнього природного середовища.

2. Система органів управління.

3. Основні функції управління та їх зміст.

Практичні завдання:

1. У природоохоронну прокуратуру звернулася група громадян, що проживають недалеко від заводу хімреактивів, з вимогою про припинення діяльності заводу у зв'язку з тим, що ця діяльність приводить до систематичного забруднення навколишнього природного середовища. Прокурор природоохоронної прокуратури порадив громадянам звернутися до обласної держадміністрації.

Який орган (органи) уповноважений розглядати подібні справи? Який порядок їх розгляду?

Підготуйте відповідь громадянам від імені обласної держадміністрації.

2. Фермер Кустов на належній йому ділянці землі добував крейду, яку потім реалізовував. Його сусіди, які мають у власності суміжні ділянки, звернулися до нього із проханням обмежити видобуток крейди, тому що зменшується рівень підземних вод. Кустов відмовив у проханні, посилаючись на те, що він добуває крейду на великій глибині, що не може істотно вплинути на рівень підземних вод у даній місцевості.

Дайте правову оцінку ситуації.

У компетенції яких органів перебуває розгляд подібних питань?

Який порядок їх розгляду?

3. Державне управління охорони навколишнього природного середовища області встановило факт самовільного видобутку корисних копалин місцевого значення ТОВ «Схід». Інспектор цього управління виніс постанову про накладення адміністративного штрафу на директора ТОВ і призупинення діяльності підприємства. ТОВ, вважаючи дії інспектора неправомірними, вирішило їх оскаржити. Аргументація була наступною: ділянка, на якій добуваються корисні копалини, перебуває на праві оренди за договором з райдержадміністрацією й відповідно до договору використовується для ведення підприємницької діяльності; корисні копалини, що добувають (пісок, каолін і т.п.) дозволяється використовувати в порядку загального природокористування.

Який порядок одержання права на використання надр?

Які органи видають дозвіл на використання надр?

Вирішите справу.

Завдання для індивідуальної роботи

1. Розкрийте зміст наступних функцій державного управління природокористуванням та охороною навколишнього природного середовища, вкажіть органи, які їх здійснюють:

1.1. розподіл і перерозподіл природних ресурсів;

1.2. облік наявності, стану та якості природних ресурсів;

1.3. просторово-територіальний устрій природних ресурсів;

1.4. вирішення екологічних спорів;

1.5. організація екологічної експертизи;

1.6. стандартизація та нормування в сфері екології.

Складіть схему щодо наступних питань:

1. Система державних органів екологічного управління.

2. Спеціально уповноважені органи державного управління у сфері екології.

3. Компетенція Міністерства екології та природних ресурсів.

4. Природні ресурси, на спеціальне використання яких необхідне отримання дозволу.

5. Види ліцензій (дозволів), які видаються на спеціальне використання природних ресурсів.

6. Види лімітів у сфері природокористування.

7. Види екологічного контролю.

8. Суб'єкти екологічної експертизи.




Переглядів: 367

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 4. Право природокористування. | Тема 6. Економіко-правовий механізм в сфері екології.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.