МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
І. АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИРозробники: Апопій І.В. – доцент кафедри цивільного права та процесу, к.ю.н., доцент Дутко А.О. - доцент кафедри цивільного права та процесу, к.ю.н., доцент
Практикум з Сімейного права України схвалено на засіданні Науково-методичної ради Інституту права та психології НУ «Львівська політехніка» (Протокол від “20” лютого 2015 року № 6)
Апопій І.В., Дутко А.О. Практикум з сімейного права України: – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2015. – 64 с.
Для студентів спеціальності 6.030401 «Правознавство»
© Апопій І.В., 2015 © Дутко А.О., 2015 © Національний університет «Львівська політехніка», 2015 І. АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ Практикум з «Сімейного права України» покликаний допомогти студентам у підготовці до практичних занять. Метою проведення практичних занять є перевірка засвоєння студентами матеріалу з навчальної дисципліни «Сімейне право», вміння аналізувати законодавчі акти та спеціальну літературу, формулювати і обґрунтовувати свої висновки щодо проблемних питань, а також застосовувати набуті теоретичні знання під час вирішення практичних завдань. Завдання практичних занять – навчити студентів: - застосовувати норми сімейного законодавства; - поглибити теоретичні знання, отримані на лекціях; - узагальнювати судову практику та робити відповідні висновки за результатами узагальнення; - правильно використовувати роз’яснення судових органів у процесі застосування норм законодавства. У результаті засвоєння студентаминавчального матеріалу вони повинні ЗНАТИ: · поняття, місце і роль сімейного права у системі права України; · основні етапи становлення сімейного права України; · джерела та систему сімейного права України; · коло суспільних відносин, що регулюються сімейним правом; · суб'єктів цих відносин; · нормативно-правову базу забезпечення таких відносин; · підстави виникнення та динаміку сімейних правовідносин, їх форму, зміст; · порядок укладення та розірвання шлюбу; · права та обов’язки подружжя, батьків, дітей, інших членів сім'ї та родичів; · форми влаштування дітей, що позбавлені батьківського піклування; · правову регламентацію сімейних відносин з іноземним елементом. У результаті набутих у процесі вивчення навчальної дисципліни знань студенти повинні ВМІТИ: · практично застосовувати норми Сімейного кодексу України; · давати усні та письмові пояснення з питань сімейного права; · застосовувати теоретичні знання та нормативно-правову базу з сімейного права для врегулювання сімейних правовідносин; · аналізувати закономірності та тенденції розвитку сімейного права; · професійно захищати законні права та інтереси різних суб'єктів сімейних правовідносин. Місце дисципліни в навчальному процесі: Предмет вивчається на основі знань, які студенти отримали з інших навчальних дисциплін (Теорії держави і права, Історії держави і права зарубіжних країн та України, Конституційного права України, Цивільного права України, Цивільного процесу України, Кримінального права України). Його вивчення є важливою умовою не тільки юридичної, а й загальнотеоретичної підготовки студентів, формування та збагачення їх світоглядних уявлень.
|
||||||||
|