Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант 10.

Ι.Звіт

про проходження переддипломної практики

Студентки Кулик С.І.

Переддипломну практику проходила у м. Запоріжжі. Було створено всі належні умови для якісного проходження практики. На протязі всього періоду часу проходження практики ознайомилася з технічною документацією ПП „Сервіс”, зробила розрахунки, брала участь у зборах трудового колективу.

Успішному проходженню практики значною мірою сприяли допомога й доброзичливе ставлення керівництва до студентів-практикантів.

Підпис

ΙI.1. До якого виду документів з погляду функціонального призначення належить звіт?

а) організаційні документи; б) організаційно-розпорядчі документи; в) кадрова документація; г) фінансові документи; д) довідково-інформаційні документи; е) облікові документи.

2. За способом відтворення тексту звіти бувають:

а) статистичні й текстові; б) цифрові й загальні; в) текстові й загальні.

3. Звіти оформляють на:

а) спеціальних бланках; б) спеціальних бланках або чистих аркушах паперу; в) загальних аркушах.

& Додаткова інформація та методичні рекомендації до виконання Завдання 6.

Під час редагування документа радимо скористатися джерелами, рекомендованими до виконання Завдання 5. Враховуйте обов’язковість дотримання послідовності викладу інформації в тексті документа, специфіку використання лексичних, орфографічних, граматичних, стилістичних норм.

@ ЗАВДАННЯ № 7.

Ι. Доберіть наукову статтю за вашим фаховим напрямом. Зробіть її ксерокопію і додайте до контрольної роботи. Прочитайте її, визначіть структуру (тему, композицію, проблему, ілюстрацію автором своїх позицій, висновки). Користуючись лексичними засобами, за допомогою яких передається структура тексту, викладіть зміст статті за схемою, поданою за зразком (це має бути зв’язний суцільний текст). Обов’язково запишіть реквізити джерела, з якого взято статтю.

ΙΙ. Перекладіть уривок з тексту статті обсягом 200-250 слів. Поясніть пунктограми в цьому уривку. Випишіть 10 іменників чоловічого роду ІІ відміни та поставте їх у формі родового відмінка однини. Вибір закінчень аргументуйте письмово (Скористайтеся Додатком Б, с. 39-40).

Зразок до виконання Ιчастини Завдання № 7.

Бібліографічний опис джерела: Прізвище автора. Назва статті// Назва журналу.- рік видання. - №. – С. …

Тема статті –стаття називається..., стаття присвячена темі ..., автор статті розповідає про ..., стаття є (узагальненням, аналізом, оглядом, описом тощо) ..., у статті розглядається..., здійснюється аналіз ..., подається точка зору ... .

Проблема статті – автор ставить питання ..., висвітлює проблему ..., зупиняється на таких актуальних проблемах ..., торкається питань ..., суть проблеми зводиться до ..., подається узагальнення ..., науково обґрунтовується

Ключові слова - ...

Композиція статті – текст поділяється на ..., починається з ..., складається з ..., завершується ... .

Обговорення проблеми та ілюстрація автором своїх позицій – автор аналізує..., наводить перевірені дані ..., переконливі факти ..., точні цифри..., які підтверджують, ілюструють, доводять ... .

Висновки – суть вищевикладеного зводиться до ..., автор приходить до висновку ..., підсумовує ..., можна зробити висновок щодо ..., в цілому виходить, що ..., на основі цього переконуємось у тому, що ..., узагальнюючи наведені дані ...

& Додаткова інформація та методичні рекомендації до виконання Завдання 7.

І. Для пошуку необхідної статті зверніться до систематичних каталогів та каталогів періодичних видань бібліотек. Скористайтеся фаховими періодичними виданнями, підручниками, методичними, науковими розробками провідних науковців України, викладачів ЗДІА. Стаття повинна мати науковий (науково-популярний) характер, бути насиченою термінологією відповідної галузі.

Зробіть ксерокопію статті, позначивши той уривок, який використано для перекладу, і додайте до контрольної роботи. Обов’язково запишіть реквізити джерела, з якого взято статтю.

Для перекладу тексту рекомендуємо скористатися методичними вказівками, які допоможуть опанувати основні прийоми перекладу науково-технічної літератури, ознайомитися з принципами роботи з довідковою літературою і словниками, основними етапами і правилами повного письмового перекладу, а також інформацією щодо складних випадків перекладу усталених прийменникових конструкцій [41 , С. 210 – 211, 44, с.156 - 157]. Радимо використати словники [3, 4, 8, 9, 38, 39, 40, 43, 50, 51, 54, 55, 60].

ІІ. Повторіть найголовніші правила пунктуації сучасної української літературної мови, користуючись літературою [7, с. 356 – 368; 41, С. 218 – 221; 57, С. 126 – 157; 63,С. 27-32, 75-79].

Повторіть правопис закінчень родового відмінка іменників чоловічого роду другої відміни однини. Зверніть увагу на те, що при утворенні відмінкової форми досить часто трапляються помилки. Іменники цієї групи мають закінчення –а (-я); -у(-ю). Вибір закінчення залежить від семантики (значення) слова. Додатковими критеріями виступають наголос і морфологічна структура ( столá – стóлу; мостá – мóсту). Для докладного опрацювання цього матеріалу користуйтеся таблицями у зазначених джерелах [2, с. 90-92; 7, с. 347; 26,С. 147-153; 31,С. 177-179; 41, С. 100-101; 52,С. 137-147; 57, С. 68-71; 63,С. 8-9].




Переглядів: 456

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 9. | ПЕРЕЛІК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.