МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Темперамент
Наведена вище класифікація темпераменту дана Гіпократом ще 1400 років до нашої ери. Протягом тривалого часу названі типи темпераменту постійно використовувались при доборі кадрів. У сучасній психології існує теорія психологічних типів, згідно з якою кожна людина належить до однієї з шести груп: Гіпертивна особистість. До цієї групи належать люди з дуже високим рівнем активності, надто оптимістичні. Через їх активність у них виникає багато планів, захоплень, які часто не виконуються. Представники цієї групи легко вступають у контакт з іншими людьми, невимушені в спілкуванні, схильні до лідерства, імпровізації. Демонстративна особистість. Для людей цієї групи характерна виражена потреба у визнанні (тут і тепер). Вони постійно намагаються бути в центрі уваги, схильні до фантазування. Усяка діяльність, що вимагає цілеспрямованих зусиль, для них затруднена. Ці люди завжди стурбовані своєю зовнішністю. Тривожна особистість. Людям цієї групи, властива підвищена готовність до виникнення тривожних реакцій, схильність до коливань і сумнівів, невпевненість у собі, нездатність адекватно реагувати на великі труднощі, робити правильний вибір, обирати пріоритети (є 10 завдань: всіх їх однаково педантично намагаються виконати). Низька стресова стійкість. Асоціальна особистість. Люди даної групи постійно декларують незадоволення своїй світобаченням, життям, недотримуються іноді й моральних стандартів, імпульсивні, непередбачувані, агресивні. їм притаманні відчуття власної невлаштованості, знижена здатність одержувати користь з минулого, відсутній страх перед потенційним покаранням. Як правила, ці люди живуть сьогоднішнім днем, часто притягуються до кримінальної відповідальності за хуліганство. Аутистична особистість. Характерними особливостями представників даної групи є емоційна холодність, відсутність зацікавлення до людей, невміння адаптуватись до реальності, занижене інтуїтивне розуміння співрозмовника. їх цікавлять переважно якісь речі, формули тощо, а люди, які оточують - менше. Вони орієнтовані на власні внутрішні потреби, погано спілкуються з людьми, педантичні. Вперті, дуже корисні там, де необхідне неочікуване бачення чогось. Афектно-регідна особистість. Люди цієї групи амбітні, довго переживають якісь події (явища), моралісти, схильні обдумувати дії оточуючих. Ці властивості можна проілюструвати на рис. 5. У них можуть виникати вагомі ідеї, концепції, які втілюються в конкретні справи протягом тривалого часу; схильні до лідерства, підозрілі. Наведена класифікація особистостей викладається в навчальних закладах Москви (зокрема, в Московській школі менеджменту). Вона може успішно використовуватись в практиці сучасного менеджменту, є альтернативною типам темпераменту.
Рис. 5. Характеристика психологічних типів особистості
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|