МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Потреба в досягненні успіхуПотреба в досягненні високого результату, бажання досягти успіху має велике значення для розуміння робочого поведінки. Люди з високою потребою в досягненнях готові приймати на себе відповідальність при вирішенні проблем, прагнуть бути успішними, воліють самостійну, різноманітну роботу. Працівники з низькою потребою в досягненні воліють роботі мати справу зі стабільними, надійними, передбачуваними ситуаціями. Дослідження показали, що люди, які мають сильну потребою в досягненні, характеризуються низкою специфічних рис. Характеристики людей, що володіють високою потребою в досягненні. 1.Схильність до середнього ступеня ризику, до обчисленого ризику. Багато хто вважає, що люди, які мають високу потребу в досягненні, будуть схильні до високого ризику. Проте результати досліджень показують, що це не так. Наприклад, в експерименті з накиданням кілець на кілочок було показано, що люди з низькою і високою потребою в досягненні ведуть себе по-різному. Індивіди з низькою потребою в досягненні прагнуть стати або дуже близько до кілочка, або занадто далеко від нього. Випробувані з високою потребою в досягненні завжди так вибирали відстань від кілочка, що - б це давало можливість перевірки їх можливостей. Вони не вставали дуже близько, тому що тоді це було б занадто просто, і не відходили дуже далеко, тому що тоді потрапляння кільця на кілочок визначалося б не їх вміннями, а лише простою випадковістю або удачею. 2.Потреба негайного зворотного зв'язку. Люди з високою потребою в досягненні воліють такі види діяльності, які дають можливість отримання негайної і конкретної зворотного зв'язку про ступінь досягнення мети. Вони тяжіють до таких робіт або таких професій, де є можливість постійної оцінки досягнутих результатів (торгівля, будівництво) і вважають за краще такі хобі, які дають можливість постійно бачити результат чи прогрес (робота по дереву, ремонт машини і т.п.). 3.Задоволення від самого процесу виконання роботи. Люди з високою потребою в досягненні знаходять задоволення з самого процесу виконання завдань, не обов'язково супроводжується матеріальними заохоченнями. Індивіди з високою потребою в досягненні розглядають гроші як форму зворотного зв'язку або показник того, як оцінюється їх робота. 4.Захопленість завданням. Якщо людина з високим рівнем потреби у досягненні вибрав мету, то він має тенденції повністю присвячувати себе роботі, поки вона не буде успішно завершена. Вони не люблять кидати справу на півдорозі і не люблять працювати в півсили. Дослідники, що вивчають потреба в досягненнях, виділили дві складові визначають рівень розвитку у людини цієї потреби: мотивація до успіху і прагнення уникнути невдачі. Наприклад, старанність учня, що виконує домашнє завдання, може визначатися, як бажанням отримати хорошу оцінку. Так і страхом отримати погану оцінку, осудження з боку вчителів або боязню покарання батьків. При цьому можливо як перевага однієї зі складових, так і їх відносна рівновага. Керівники можуть впливати на силу потреби в досягненнях своїх підлеглих, дозволяючи їм проявляти більше самостійності, відповідальності та ініціативи, роблячи завдання все більш складними, регулярно здійснюючи оцінку робочих показників і заохочуючи високі робочі результати. Керівники, які беруть цю стратегію на озброєння, часто говорять, що прагнуть сформувати у підлеглих психологію переможців. Вивчення різних професій показало, що для підприємців характерна мотивація досягнення вище середнього рівня і мотивація в соціальних зв'язках нижче середнього рівня. Їх більше хвилює успішне виконання поставленого завдання. Вищі керівники мають більш високу потребу у владі і прагнуть реалізувати цю владу, змушуючи інших людей приймати і досягати мети організації. Прагнення працювати, на благо організації і потреба впливати на інших робить таких людей дуже цінними для організації.
|
||||||||
|