МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіант № 17.Завдання 33. Якими показниками можна визначити ефективність науково-дослідної роботи у ВНЗ: а) підготовка кандидатів, докторів наук; б) якість підготовки фахівців для народного господарства; в) рівень видавничої роботи; г) ступінь участі студентів у науково-практичних конференціях; д) зайнятість студентів у наукових гуртках; є) кількість наукових статей у журналах; ж) розробка і введення нових курсів; з) працевлаштування випускників; і) за всіма показниками. Завдання 34. При визначенні змісту наукової проблеми (теми) необхідно: а) з’ясувати, які явища, предмети, процеси, закономірності має охоплювати проблема; б) обмежити тему від питань суміжних тем; в) визначити коло літературних джерел і документів, які є основними і вихідними в розробці проблеми; г) все зазначене.
Варіант № 18. Завдання 35. Форма думки, в якій міститься усвідомлення мети пізнання нового явища — це: а) наукова ідея; б) закон; в) поняття; г) принцип. Завдання 36. Методологія — це: а) вчення про методи пізнання та перетворення дійсності; б) сукупність прийомів, методів та процедур дослідження, що застосовуються в тій чи іншій галузі знань; в) матеріалістична діалектика, теорія пізнання, що досліджує закони розвитку наукового знання в цілому; г) це концептуальний виклад мети, змісту, методів дослідження, які забезпечують отримання максимально об’єктивної, точної, систематизованої інформації про процеси та явища.
Варіант № 19. Завдання 37. Що означає системний підхід в методології досліджень? а) ґрунтовне вивчення явища, процесу; б) послідовність і цілісність виконання дослідження; в) комплексне дослідження великих і складних об’єктів (систем) як єдиного цілого з узгодженням усіх його елементів і частин за формулою: потреба — суб’єкт — об’єкт — процеси — умови — результат. Завдання 38. Головні напрями методології досліджень: а) вивчення та аналіз наукових праць вітчизняних і зарубіжних вчених; б) визначення концепції дослідження; в) узагальнення ідей науковців; г) формулювання аналітичних висновків; д) проведення досліджень практичної реалізації ідеї.
|
||||||||
|