Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант 4,14, 24.

Керівництво найбільшої шоколадної фабрики зацікавлене в побудові моделі для того, щоб прогнозувати реалізацію однієї із своїх вже довго існуючих торгових марок. З цією метою були зібрані статистичні дані (див. таблицю).

 

Роки Реалізація (млн. грн. / рік) Витрати на рекламу (млн. грн. / рік) Ціна (грн. за одиницю)
126,0 4,0 15,0
137,0 4,8 14,8
148,0 3,8 15,2
191,0 8,7 15,5
274,0 8,2 15,5
370,0 9,7 16,0
432,0 14,7 18,1
445,0 18,7 13,0
367,0 19,8 15,8
367,0 10,6 16,9
321,0 8,6 16,3
307,0 6,5 16,1
331,0 12,6 15,4
345,0 6,5 15,7
364,0 5,8 16,0
384,0 5,7 15,1

 

На основі представленої інформації побудуйте модель множинної регресії (залежність обсягу реалізації від витрат на рекламу та ціни продукції). Оцініть її адекватність і точність, обчисліть бета-коефіцієнти і коефіцієнти еластичності.

 

Варіант 5, 15, 25.

Дослідник-натураліст в результаті спостереження за якимось явищем отримав статистичні дані про залежність величини Y від величини X (див. таблицю).

 

Змінні Статистичні дані
X
Y

 

Оцініть ступінь зв'язку між двома величинами. Виявити вид залежності і побудуйте рівняння регресії на основі представленої інформації. Перевірте адекватність і точність моделі, розрахуйте коефіцієнт еластичності. Побудуйте точкові та інтервальні прогнози на два кроки вперед (ймовірність попадання в інтервал - 95%). Прогнозні оцінки незалежної змінної на два кроки вперед отримаєте на основі використання величини середнього приросту. Відображення на графіках фактичні дані, результати розрахунків і прогнозування.

 

Варіант 6, 16, 26.

Співробітники туристичної фірми зібрали дані про залежність річного прибутку від витрат на рекламу (дані представлені в таблиці).

 

Витрати на рекламу (млн. грн. / рік) Прибуток (млн. $ / рік)
112,0 420,3
114,0 523,8
116,0 534,9
135,0 598,0
136,0 598,8
132,0 552,9
163,0 603,7
170,0 628,1
190,0 741,4
202,0 804,8
210,0 748,0
196,0 752,2
175,0 763,8
120,0 638,0
168,0 666,6
150,0 542,2
192,0 543,0
200,0 562,7

 

Оцініть тісноту зв'язку між показниками і побудуйте модель лінійної регресії. Дослідіть адекватність і точність моделі, розрахуйте коефіцієнт еластичності. Побудуйте точкові та інтервальні прогнози на два кроки вперед (ймовірність попадання в інтервал - 90%). Прогнозні оцінки незалежної змінної на два кроки вперед отримаєте на основі використання величини середнього приросту. Відображення на графіках фактичні дані, результати розрахунків і прогнозування.

 




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 2, 12, 22. | Варіант 7, 17, 27.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.