МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зміст дисципліни за темамиІмені Вадима Гетьмана» ОБЛІКОВО-ЕКОНОМІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ Кафедра аудиту Затверджую: Проректор з науково-педагогічної роботи _____________ А. М. Колот ____ від ______________ 2014 р.
Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, Поточного і підсумкового контролю їх знань З дисципліни «Судово-бухгалтерська експертиза» з напряму підготовки 6.030402 «Правознавство» галузь знань 0305 «Економіка і підприємництво»
Укладачі: к.е.н., доцент Cлєсар Т.М. к.е.н., доцент Проскура К.П., к.е.н., доцент Бугай Н.О. Декан факультету __________ Єфіменко В.І. ___ від ____________ 2014 р.
Завідувач кафедри аудиту __________ Петрик О.А. ___ від ____________ 2014 р.
Погоджено: Начальник навчально- методичного відділу __________ Гуть Т.В.
КИЇВ, КНЕУ – 2014 Вступ
Правова держава передбачає дотримання кожним її громадянином чинного законодавства, а також суворого його застосування у діяльності підприємств з різними формами власності в умовах ринкової економіки. В умовах становлення ринкової економіки поняття «економічна злочинність» стало одним з центральних кримінологічних понять. Як свідчать статистичні дані та матеріали перевірок державних органів контролю, останнім часом спостерігається значне зростання кількості злочинів у підприємницькій сфері, відбувається швидкий процес криміналізації банківської та кредитно-фінансової систем, зовнішньоекономічної діяльності. Отже, боротьбу зі злочинами в економічній сфері необхідно посилити, а її результативність буде залежати від наявності та обґрунтованості методик здійснення економічного контролю та судово-бухгалтерської експертизи. Мета вивчення дисципліни –оволодіння майбутніми фахівцями необхідними теоретичними знаннями та практичними навичками з даного курсу, навчити студентів методично грамотно застосовувати прийоми і процедури судово-бухгалтерської експертизи на практиці. Вивчаючи дисципліну студент має засвоїти суть судово-бухгалтерської експертизи, зміст основних понять і категорій; правові основи та організацію судово-бухгалтерської експертизи; процесуальний порядок проведення судово-бухгалтерської експертизи; методику експертного дослідження основних фінансово-господарських операцій; методику складання висновку експерта бухгалтера, а також набуття студентами досвіду роботи з нормативно-правовими актами. Предмет дисципліни -включає принципи організації проведення судово-експертних досліджень, форми і види судових експертиз, характеристику і методичні прийоми проведення дослідження експертом-бухгалтером основних фінансово-господарських операцій у різних галузях економіки. Основні завдання вивчення дисципліни: - сформувати та розвинути у студентів глобальні, загальні і професійні компетентності; - оволодіння студентами організаційними і методичними способами попередження правопорушень підприємцями; - дотримання законодавства у бухгалтерському обліку при відображенні господарських операцій, закріплення відповідальності і виявлення осіб та організацій, які повинні відшкодовувати заподіяні збитки; - складання відповідних підсумкових документів для правоохоронних органів при вирішенні цивільних, господарських і кримінальних справ; - навчити застосовувати набуті теоретичні знання при вирішенні конкретних практичних завдань щодо здійснення судово-бухгалтерської експертизи. Вивчення дисципліни «Судово-бухгалтерська експертиза» дозволяє забезпечити формування у студентів бакалаврського рівня підготовки за спеціальністю «Правознавство» наступних компетентностей: глобальні: - знання особливостей і тенденцій сучасного економічного розвитку; - вміння проводити дослідження експертного характеру; - критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі. загальні: - здатність до аналізу і синтезу; - здатність до організації і планування; - засвоєння базових знань з професії; - усне і письмове спілкування рідною мовою, а також удосконалення навиків використання іноземної мови фахового характеру; - застосування у фаховій практиці комп’ютерних навичок; - розв’язання проблем і прийняття рішень із застосуванням креативного підходу; - здатність до критики та самокритики, самонавчання; - взаємодія (робота в команді); - етичні зобов’язання загального і професійного характеру; - здатність застосовувати знання на практиці; - дослідницькі навики і уміння. професійні: - знати нормативно-правові акти, що регулюють судово-експертну діяльність та її організаційне забезпечення; - розуміти процесуальний порядок призначення та проведення судово-бухгалтерської експертизи та її стадії; - визначати і застосовувати методику проведення судово-бухгалтерської експертизи на стадії попереднього розслідування та при розгляді справи у суді в кримінальному, цивільному і господарському процесах; - проводити всебічне дослідження документів бухгалтерського, податкового обліку і фінансової звітності та формувати підсумкові документи експерта-бухгалтера. Структурно-логічне місце дисципліни в навчальному процесі. Дисципліна «Судово-бухгалтерська експертиза» вивчається студентами як вибіркова після опанування комплексу базових загальнотеоретичних економічних і фахових спеціальних наук (дисциплін) циклу підготовки бакалаврів з обліку і аудиту, що дає змогу закріпити і поглибити вже набуті знання, підвищити якість професійної підготовки фахівців напряму 6.030402 «Правознавство». Вивчення дисципліни «Судово-бухгалтерська експертиза» передбачає попереднє оволодіння студентами знань з таких наук (дисциплін): «Економічна теорія», «Макроекономіка», «Мікроекономіка», «Теорія бухгалтерського обліку», «Фінансовий облік», «Фінанси», «Правознавство», «Теорія фінансово-господарського контролю» та інші. Оволодівши зазначеним комплексом знань студенти повинні: знати: - сутність судово-бухгалтерської експертизи її значення та взаємозв’язок із бухгалтерським обліком; - правові основи організації судово-експертної діяльності; - основні етапи здійснення судово-бухгалтерської експертизи; - процесуальний порядок призначення судово-бухгалтерської експертизи; - методику експертних досліджень основних фінансово-господарських операцій; - порядок формування підсумкових документів судово-бухгалтерської експертизи. вміти: - користуватися нормативно-правовими актами, які регламентують порядок здійснення судово-експертної діяльності; - методично грамотно застосовувати прийоми та процедури судово-бухгалтерської експертизи на практиці; - ознайомлюватися та досліджувати матеріали кримінальних, цивільних, господарських справ, що стосуються предмета судово-бухгалтерської експертизи; - проводити всебічне дослідження документів справи та формувати підсумковий документ експерта-бухгалтера. Сфера реалізації набутих знань в майбутній професії:отримані знання на практиці використовуються при вирішенні спірних питань у судовому порядку, пов’язаних з фінансово-господарською діяльністю суб’єктів господарювання та фізичних осіб; у професійній діяльності бухгалтерів, експертів, аудиторів, ревізорів.
2. Тематичний план дисципліни
Зміст дисципліни за темами
Плани семінарських (практичних) занять
Семінарське заняття – це вид навчального заняття, на якому викладач організує обговорення студентами питань з тем, визначених робочою навчальною програмою. Семінарські заняття проводяться у формі бесіди, рецензування та обговорення рефератів і доповідей, дискусій тощо. Практичне заняття – це вид навчального заняття, на якому викладач організовує детальний розгляд студентами окремих теоретичних положень навчальної дисципліни та формує вміння і навички їх практичного застосування шляхом виконання практичних завдань. Навчальним планом підготовки бакалаврів за напрямом 6.030402 «Правознавство» для студентів денної форми навчання передбачено проведення семінарських (практичних) занять з дисципліни “Судово-бухгалтерська експертиза”. Їх основна мета полягає у розширенні, поглибленні і деталізації теоретичних знань, отриманих студентами на лекціях та у процесі самостійної роботи. Семінарські (практичні) заняття сприяють підвищенню рівня засвоєння навчального матеріалу; прищепленню умінь та навичок вирішувати практичні завдання; розвитку наукового, креативного, аналітичного мислення; усного та писемного мовлення студентів з питань організації і методики проведення аудиту. Характеристика семінарських (практичних) занять (орієнтовний зміст, форма, мета, порядок організації та проведення, оцінювання і контролю знань) наведено нижче.
Плани семінарських (практичних) занять
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|