Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заняття № 6

Форма самостійної роботи студента Завчасна підготовка за визначеними темами
Вид заняття Семінар-розгорнута бесіда (опрацювання ситуаційних завдань). Бліц-опитування
Тема заняття Нормативно-правове забезпечення фахової підготовки судових експертів та організація судово-експертної діяльності
Завдання та план заняття Усне опитування студентів в контексті «семінар-розгорнута бесіда»; письмове бліц-опитування студентів. Вивчити нормативно-правове забезпечення судово-експертної діяльності в Україні. Визначити: порядок атестації судових експертів; систему прав, обов’язків і відповідальності експерта-бухгалтера; організацію інформаційного забезпечення судово-бухгалтерської експертизи; застосування автоматизованої системи обробки інформації в процесі судово-бухгалтерської експертизи
Знання та навички (компетентності, набуті студентами під час підготовки та проведення заняття) Знання із загальної організації судово-експертної діяльності в Україні; засвоєння порядку атестації судових експертів та основні кваліфікаційні вимоги до них; опанування знань щодо системи прав, обов’язків і відповідальності експерта-бухгалтера; розвиток аналітичного мислення внаслідок проведеного семінару-розгорнутої бесіди за визначеними питаннями теми.
Порядок і форма оцінювання та контролю знань Максимальна кількість балів − 7 (за усні відповіді 4 бали, тестовий контроль 3 бали)

Заняття № 7

Форма самостійної роботи студента Підготовка до модульної контрольної роботи
Вид заняття Написання модульної контрольної роботи
Тема заняття Змістовний обсяг дисципліни “Судово-бухгалтерська експертиза” (теми 1 – 7 розділу 3 «Робочої навчальної програми»)
Завдання та план заняття Письмове виконання завдань. Опрацювання питань за тематикою курсу (теми 1 – 7 розділу 3 «Робочої навчальної програми»)  
Знання та навички (компетентності, набуті студентами під час підготовки та проведення заняття) Знання і навички отримані в результаті засвоєння вивченого матеріалу за темами курсу (теми 1 – 7 розділу 3 «Робочої навчальної програми»)  
Порядок і форма оцінювання та контролю знань Максимальна кількість балів − 10 (перше завдання – 10 тестів, кожен тест оцінюється по 0,5 бала; друге завдання – 5 теоретичних питань, кожне завдання оцінюється по 1 балу*)    

* На модульну контрольну роботу виносяться теоретичні питання і тестові завдання.


Плани навчальної роботи студента заочної форми навчання в міжсесійний період

 

Навчальна робота зі студентами в міжсесійний період передбачає виконання індивідуальних завдань студентами заочної форми та поточний їх контроль в період між сесіями. До індивідуальних завдань належать виконання письмової контрольної роботи та одного вибіркового завдання: 1) аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій; 2) аналітичний звіт власних наукових досліджень; 4) підготовка презентації за обраною тематикою; 5) виконання завдань в рамках дослідницьких проектів кафедри (факультету); 6) переклад літературних джерел іншомовного походження за заданою проблематикою; 7) підготовка наукових публікацій, участь у конкурсах наукових робіт (див. карту самостійної роботи). Можлива тематика вибіркових індивідуальних завдань наведена у розділі 6.2 робочої програми, а також може пропонуватись студентом за погодженням з викладачем.

В рамках такої роботи студент виконує отримані індивідуальні завдання та у встановлені часи викладача отримує консультації щодо їх виконання, отримує від викладача інформацію про результати виконання індивідуального завдання та аналіз допущених помилок.

Також студенти у міжсесійний період мають можливість виконувати певні роботи у «День заочника», за встановленим Графіком та за попереднім записом:

— отримати консультацію за тематикою дисципліни згідно навчального плану;

— відпрацювати пропущені контактні заняття;

— захистити індивідуальні завдання, що заплановані робочою навчальною програмою з дисципліни;

— ліквідувати академічну заборгованість;

— ліквідувати академічну різницю в разі поновлення або переведення на заочну форму навчання.

 

Завдання для самостійного опрацювання




Переглядів: 256

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заняття 4 | Для поточного контролю знань студентів з дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.