Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Денна форма навчання

№семінарського (практичного) заняття Тема заняття Форма самостійної роботи студента Види семінарських (практичних) занять Максимальна кількість балів
За систематичність і активність роботи на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях
Змістовий модуль №1
Судові експертизи і експертні дослідження та їх роль у правоохоронній діяльності Попередня підготовка з визначених питань Семінар-розгорнута бесіда. Письмове бліц-опитування.
Судові експертизи і експертні дослідження та їх роль у правоохоронній діяльності Виконання домашніх практичних завдань Робота в малих творчих групах (виконання завдань за темою та їх презентація з використанням демонстраційних матеріалів)
Концептуальні основи судово-бухгалтерської експертизи та її зв’язок із практикою бухгалтерського обліку Завчасна підготовка за визначеними питаннями Семінар-дискусія. Письмове бліц-опитування.
Концептуальні основи судово-бухгалтерської експертизи та її зв’язок із практикою бухгалтерського обліку Виконання домашніх практичних завдань Робота в малих творчих групах (вирішення ситуаційних завдань за темою та їх презентація з використанням демонстраційних матеріалів)
Нормативно-правове забезпечення фахової підготовки судових експертів та організація судово-експертної діяльності Попередня підготовка з визначених питань Семінар-розгорнута бесіда. Письмове бліц-опитування.
Нормативно-правове забезпечення фахової підготовки судових експертів та організація судово-експертної діяльності Виконання домашніх практичних завдань Робота в малих творчих групах (вирішення ситуаційних завдань за темою та їх презентація з використанням демонстраційних матеріалів)
Основні стадії судово-бухгалтерської експертизи та документування порядку її призначення. Завчасна підготовка за визначеними темами Семінар-дискусія з проблемних питань. Письмове бліц-опитування.
Основні стадії судово-бухгалтерської експертизи та документування порядку її призначення Виконання домашніх практичних завдань Робота в малих творчих групах (вирішення ситуаційних завдань за темою та їх презентація з використанням демонстраційних матеріалів)
Змістовий модуль №2
Механізм взаємодії експерта-бухгалтера із правоохоронними органами як головний чинник організаційної стадії судово-бухгалтерської експертизи. Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу Семінар-розгорнута бесіда. Письмове бліц-опитування.
Механізм взаємодії експерта-бухгалтера із правоохоронними органами як головний чинник організаційної стадії судово-бухгалтерської експертизи Виконання домашніх практичних завдань. Робота в малих творчих групах (вирішення ситуаційних завдань за темою та їх презентація з використанням демонстраційних матеріалів)
Методика експертного дослідження основних фінансово-господарських операцій підприємства Моделювання ситуації щодо дослідження операцій із проведення судово-бухгалтерської експертизи Дискусія з елементами аналізу. Письмове бліц-опитування.
Методика експертного дослідження основних фінансово-господарських операцій підприємства Виконання домашніх практичних завдань Робота в малих творчих групах (вирішення ситуаційних завдань за темою та їх презентація з використанням демонстраційних матеріалів)
Специфіка формування підсумкових документів експертом-бухгалтером залежно від матеріалів конкретної справи Підготовка, моделювання ситуації щодо формування проекту висновку судово-бухгалтерської експертизи Рольова гра «Формування підсумкових документів судово-бухгалтерської експертизи». Письмове бліц-опитування.
Специфіка формування підсумкових документів експертом-бухгалтером залежно від матеріалів конкретної справи Виконання домашніх практичних завдань Робота в малих творчих групах (вирішення ситуаційних завдань за темою та їх презентація з використанням демонстраційних матеріалів).
Специфіка формування підсумкових документів експертом-бухгалтером залежно від матеріалів конкретної справи Завчасна підготовка за визначеними завданнями Робота в малих творчих групах (формування підсумкових документів суб’єктами фінансово-господарського контролю та їх порівняльна характеристика)
Змістовний обсягдисципліни “Судово-бухгалтерська експертиза” (теми 1 – 7 розділу 3 «Робочої навчальної програми») Підготовка до модульної контрольної роботи Написання модульної контрольної роботи
Усього балів за роботу на семінарських (практичних) заняттях та виконання модульних (контрольних) завдань
За виконання індивідуальних завдань*
Види індивідуальних завдань (студент обирає не більше 2-х завдань упродовж семестру)
1. Аналітичний (критичний) огляд наукових публікацій за заданою тематикою
2. Написання реферату
3. Написання есе
4. Аналітичний звіт власних наукових досліджень за відповідною тематикою
5. Пошук, підбір та огляд джерел за заданою тематикою
6. Підготовка презентації за заданою тематикою
7. Переклад літературних джерел англомовного походження за заданою проблематикою
8. Участь у наукових студентських конференціях і семінарах
9. Підготовка наукових публікацій
Усього балів за виконання індивідуальних завдань
Разом балів за СРС

* За рішенням кафедри студентам, які брали участь у позанавчальній науковій діяльності − участь у конференції, підготовці наукових публікацій тощо − можуть присуджуватись додаткові бали за поточну успішність, але не більше 10 балів.

 




Переглядів: 271

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА | КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.