Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Оцінка виконання модульних завдань

Протягом семестру виконується 1 модульна контрольна робота, яка складається з 5 теоретичних питань.

Виконання одного завдання оцінюється за шкалою – 0; 1; 2 бали.

Максимальна кількість балів за виконання всіх завдань – 10 балів.

У разі, якщо виконано менше 3 завдань та відповіді студента оцінено менше ніж у 6 балів, студент отримує «незадовільну» оцінку за результатами модульної контрольної роботи, а набрані бали не враховуються у підсумковій оцінці.

Оцінка, бали Критерії оцінювання
Студент дав вичерпну та обґрунтовану відповідь на поставлені запитання, продемонстрував високий рівень теоретичної підготовку, вміння ефективної роботи з інформацією, письмово сформулював власну думку та проявив здатність до самонавчання. Студент при виконанні модульної контрольної роботи здійснював посилання на нормативно-правову базу, вітчизняну та іноземну літературу, оформив її належним чином
Студент відповів на поставлене запитання в цілому правильно, але помилився у використанні понятійного апарату, зробив несуттєві помилки при проведенні аналізу відповідних явищ та процесів, не зміг достатньо обґрунтувати пропозиції. При цьому продемонстрував здатність орієнтуватись у ситуації і застосовувати набуті знання на практиці, креативність у роботі. Робота якісно оформлена у відповідності до чинних вимог
Студент відповів на поставлене запитання в цілому правильно, але помилився у використанні понятійного апарату, показав недостатні знання літературних джерел, не спромігся належним чином провести аналіз відповідних явищ та процесів, зробити висновки, обґрунтувати пропозиції. Наявні певні недоліки в оформленні письмової роботи. Використано недостатній обсяг літератури або застарілу інформації
Студент не відповів взагалі або неправильно відповів на поставлені запитання, зробив суттєві помилки при використанні понятійного апарату, показав недостатні знання літературних джерел, не спромігся провести аналіз відповідних явищ та процесів. Студент не виконав завдання

 

9.2. Організація підсумкового оцінювання знань студентів.

Поточна успішність з дисципліни “Судово-бухгалтерська експертиза” оцінюється у формі диференційованого заліку за шкалою від 0 до 100 балів включно. Залік студентів денної форми навчання бакалаврського рівня підготовки оформлюється після останнього семінарського (практичного) заняття у відповідному семестрі, а на заочній формі навчання − за розкладом сесії. Підсумкова оцінка записується у залікову відомість.

Якщо за результатами поточного контролю студент набрав менше 60 балів, він отримує оцінку “незадовільно” з даної дисципліни.

У разі невиконання окремих завдань поточного контролю з об’єктивних причин, студенти мають право, за дозволом декана, виконати їх до останнього семінарського (практичного) заняття. Час та порядок здачі визначає викладач.

Кількість балів з дисципліни “Судово-бухгалтерська експертиза” за результатами поточного контролю (від 0 до 100 балів (включно)) вноситься до відомості і є основною для визначення загальної успішності студента.

Загальна підсумкова оцінка виставляється за 100-бальною шкалою, що використовується в КНЕУ, з подальшим переведенням у 4-х бальну систему за національною шкалою та за шкалою ECTS.

Переведення даних 100-бальної шкали оцінювання в 4-х бальну та шкалу за системою ECTS здійснюється в такому порядку (таблиця

Таблиця




Переглядів: 284

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виконаних в усній та письмовій формах за 10-бальною шкалою | Переведення даних оцінювання за системою ECTS

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.