![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Symboles de la FranceI. Ouvrez le site et lisez attentivement le texte http://www.francophonie.ru/htm/lessymbolesdelafrance.htm Vocabulaire thématique 1. lors dе – вовремя 2. l'union – сочетание 3. coiffer – надевать (на голову зд.) 4. la victoire – победа 5. tirer les origines – брать корни 6. la vigilance – бдительность 7. le clocher - колокольня 8. l'attente - ожидание II. Répondez par écrit aux questions dans vos cahiers: 1) Énumérez six symboles de la France. 2) Quand le drapeau français est-il apparu? Qu'est-ce que ses couleurs signifient? 3) Pourquoi le personnage qui symbolise la République s'appelle-t-il Marianne? 4) De quoi Marianne est-elle coiffée? D'où ce bonnet tire-t-il ses origines? 5) A l'image de qui les bustes de Marianne sont-ils faits? 6) Qu'est-ce que le coq symbolise-t-il? III. Complétez les phrases: a) Le drapeau français, ...-blanc-rouge, est apparu lors de la ... française de 1789 et représente ... entre le blanc, couleur des Bourbon, et le bleu et le ... couleurs de la Commune de Paris. b) Marianne, c'est une ... allégorique, femme coiffée d'un ... .Le buste de Marianne commence а apparaître dans les ... après 1877 et il remplace les bustes de ... III. c) Le coq gaulois est un des ... de la nation française, symbole de la ... et du peuple français. IV. Entraînez-vous en répondant aux questions sur les sites suivants: http://pagespersoorange.fr/ecolede.lachapelleyvon/mots/repu/presymb.htm (Cliquer Jouer») http://www.cortland.edu/flteach/civ/symbol/symbol.htm
Nous espérons vous avoir convaincu de l'utilité d'Internet!
V. Faites les mots croisés Horizontal 1. vent du nord-ouest soufflant dans le Languedoc et le Roussillon 2. un despoints cardinaux 3. formes variées sous lesquelles l'eau de l'atmosphère se dépose sur le globe
|
||||||||
|