МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА: ХІМІЧНА ПРОМИСЛОВІСТЬ СВІТУ.Мета:визначити тенденції розвитку та сучасну територіано-галузеву структуру хімічної промисловості. Питання для самопідготовки та співбесіди: 1. Основні структурні і територіальні зрушення в розміщенні хімічної промисловості. 2. Географія розміщення хімічної сировини, масштаби її добування і торгівлі /фосфорити, апатити, калійна сіль, кухонна сіль, сірка /. 3. Розміщення виробництва мінеральних добрив і торгівля ними. 4. Географія розміщення нафтохімічної промисловості світу. Зіставлення її із нафтовидобутком. Література:9, 10, 11, 23. Основні поняття і терміни: мінеральні добрива, комплексні добрива, полімерні матеріали, органічний синтез, фармацевтична промисловість, побутова хімія. Завдання 1. Заповнити таблицю і порівняти райони добування сировини та розміщення виробництва деяких видів хімічної продукції.
Завдання 2.Розрахувати темпи росту виробництва продукції хімічної промисловості країнами лідерами за 1990 – 2000 роки. Виробництво найважливішої продукції хімічної промисловості по ведучим країнам світу [ ].
Завдання 3.Розрахувати частку виробництва та споживання мінеральних добрив (в перерахунку на 100% діючу речовину) по частинах світу і регіонах (кінець 90-х рр.)
Завдання 4.Складіть характеристикугалузей хімічної промисловості
а) Що виробляє; б) Яку сировину використовує; в) Найбільші регіони або країни виробники.
САМОСТІЙНА РОБОТА Питання для самоконтролю: 1. Які мінеральні ресурси є сировиною для галузей хімічної промисловості ? 2. Поясніть основні чинники, що обумовили нерівномірність розміщення галузей хімічної промисловості ? 3. Які територіально-галузеві зміни відбулися у світовій хімічній промисловості під впливом НТР ?
Завдання 1.Дати характеристику лісохімічної промисловості світу.
a) Що виробляє; б) Найбільші регіони або країни виробники.
Завдання 2.Нанести на контурну карту запаси хімічної сировини /фосфорити, апатити, калійні солі, кухонна сіль, сірка /, та головні райони виробництва мінеральних добрив і шляхи їх транспортування.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|