Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2. Заняття 1. Практичне заняття.

Категорійно-понятійних апарат безпеки життєдіяльності. Рішення задач та тестів на доповнення.

 

Методичні рекомендації, щодо практичних занять з дисципліни «Безпека життєдіяльності» для студентів бакалаврів очної та заочної форми навчання. Дніпропетровський аграрно-економічний університет, Дніпропетровськ, 2013, стор. .

 

В методичних рекомендаціях дано рекомендації практичних занять з дисципліни Безпека життєдіяльності.

 

Методичні рекомендації розраховано для студентів бакалаврів усіх напрямків підготовки.

 

Практичне заняття містить практичну частину, завдання, які необхідно виконати на аудиторному занятті, питання самоконтролю.

 

 

Склав: ст. викладач Ю.Ф. Стаценко

 

Рецензенти: к.т.н., доцент В.А. Шаломов

к.т.н., доцент Г.Г. Капленко

ст. викладач А.Є. Самусєв

асистент К.А. Кірнос

 

 

Методичні рекомендації розглянуто та схвалено на засіданні кафедри «Безпека життєдіяльності»

 

Протокол № ___від___________2013р.

 

Зав. кафедри БЖД, професор А.С. Бєліков

 

 

Зміст

 

І. Теоретична частина.

Питання: Теорія небезпек і ризик.

ІІ. Практична частина

1. Рішення задач про ризик.

2. Тести

3. Тести на доповнення.

 

 

Мета роботи:

Формування у студентів здатності творчо мислити, вирішувати складні проблеми інноваційного характеру і приймати продуктивні рішення в сфері цивільного захисту.

 

 

Матеріли і обладнання:

Література, наглядні прилади (см. лекцію).

 

Хід практичного заняття:

1. Навчити студентів рішенню практичних задач про ризик.

- при травмуванні людей та с/г тварин;

- під час зимової риболовлі;

- утоплення;

- ризик захворювання людей та с/г тварин;

- аварії (катастрофи) на транспорті;

- при грі в азартні ігри.

2. Відповісти на тести з оцінки небезпеки.

3. З ціллю закріплення знань про ризик та небезпеки для людей відповісти на тести з доповненням.

 

Теоретична частина




Переглядів: 295

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Низький рівень ризику, який не впливає на екологічні та інші показники держави, галузі, підприємства, це? | Теорія небезпек і ризик

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.