Ринок продавця рекреаційних послуг (види пропозиції рекреаційних послуг, чинники її формування).
Рекреаційна пропозиція має таку особливість, як троїстість, що полягає в поєднанні природних, антропогенних ресурсів і рекреаційних послуг; низьку еластичність; високу фондоємність; комплексність, тобто потребу об’єднати декілька послуг, щоб одержати конкретний рекреаційний продукт.
На ринку рекреаційних послуг залучено також багато посередників (туристичні фірми, різні громадські організації, профспілки тощо), що впливає на формування кінцевої ціни продукту.
+ лекція 3 + роздруковка
19.Роль маркетингової діяльності у розвитку ринку рекреаційних послуг.
20. Перелік Законів та інших нормативних актів, що регулюють сферу надання рекреаційних послуг.
Конституція Уркаїни;
постанови Верховної Ради України;
накази Кабінету Міністрів України;
Закон України “Про Курорти ”
Закон України “Про Туризм ” та Закон України “Про внесення змін до закону України Про Туризм ”;
Закон України “Про Природно – заповідний фонд України”;
Положення “Про рекреаційну діяльність у межах природно – заповідних фондах України ”;
Закон України “Про Екологічну експертизу”;
Закон України “Про Власність ”;
Дикрет про Стандартизацію та Сертифікацію (виданий Кабінетом Міністрів України від 10.05.1993 року)
21. Закон України «Про курорти».
Цей Закон визначає правові, організаційні, економічні та соціальні засади розвитку курортів в Україні та спрямований на забезпечення використання з метою лікування і оздоровлення людей природних лікувальних ресурсів, природних територій курортів, які є надбанням народу України, та їх охорони.