Поняття якості. Споживацькі вимоги до якості рекреаційних послуг.
Якість це – сукупність властивостей чи характеристик товару та послуг, які визначають ступінь придатності, для використання за призначенням. Та відповідість вимогам спожівачів і рівень задоволення їх потреб.
Вимого до якості – відповідність стандартам, безпечність, доступність послуг, інфраструктурне забепечення,
довіра до тих хто надає р п , компетентність та рівень кваліфікації обслуговуючого персоналу, зручність, комфорт, привабливість території, відповідність санітарним вимогам, належний рівень організації та надання послуг, привітність і ввічливість персоналу,відповідність смакам та вимогам поживачів.
Нормативні вимоги до якості рекреаційних послуг: стандартизація та сертифікація як механізми державного контролю якості.
Стандартизація та сертифікація продукції ( послуг)
Сучасні умови господарювання змушують кожне підприємство запровадити дійовий комплексний механізм управління якістю Продукції та суворо дотримуватись його вимог. Визначальними елементами цього специфічного менеджменту, що справляють найбільш істотний вплив на процес постійного забезпечення виробництва й постачання на ринок конкурентоспроможної продукції е стандартизація та сертифікація виробів.