Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заняття 6

Вид заняття:лекція

Тема: Українська державність в 1917-1918 роках.

Мета заняття:

· Проаналізувати причини і зміст ІІІ Універсалу ЦР.

· З’ясувати ідеологічні та політичні причини конфлікту РНК і ЦР.

· Проаналізувати зміст ІV Універсалу.

Методи: розповідь-характеристика, аналітична бесіда.

Матеріально-технічне забезпечення: карта України.

Джерела та література:

1.Верстюк В. Історія України.-К., 2000.-С.184-244

2.Бойко О.Д. Історія України.-К.:2002. Ст.319-325

3.Турченко Ф.Г.Новітня історія України. Ч.1.-К.:2004-ст.81-108

4.Історія України http://www.uahistory.kiev.ua

5.Українська історична спілка http://spilka.cjb.net

6.Історія України http://history.franko.lviv.ua

7.Музейний простір України http://prostir.museum

План заняття:

1.Третій Універсал ЦР і утворення УНР.

2.Боротьба більшовиків з УНР.

3. ІV Універсал ЦР. Мирний договір у Брест-Литовському.

Запитання і завдання:

1.Виходячи з положень Третього універсалу, охарактеризуйте основні принципи політики ЦР.

2.Який соціально-політичний і економічний лад планувала встановити в Україні ЦР?

3.У чому ти вбачаєш прогресивність діяльності ЦР, в чому – її прорахунки?

4.Охарактеризуй упущення ЦР в зовнішній політиці.




Переглядів: 262

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Історичне значення | Третій Універсал ЦР і утворення УНР.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.