Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні засади політики Директорії

1. Скасовувалися «злочинні інституції пануючих класів (карні експедиції,
жандарми)». Старий державний апарат було зруйновано, а обіцяна «трудова влада» не встановлена. Фактично влада на місцях залишалась у ота­манів. Законодавча влада передавалася Трудовому конгресу, який населення обирало без участі «поміщиків і капіталістів».

2. Трудовий конгрес всю повноту влади передав Директорії.

3. Скасовувалися всі закони і постанови гетьманського уряду у сфері робітничої політики. Відновлювався 8-годинний робочий день, робітничий кон­троль на підприємствах, право на укладення колективних договорів, на створення коаліцій і проведення страйків.

4. Директорія передбачала конфіскацію поміщицьких земель. Земельні наділи
площею до 15 десятин не конфісковувалися. Не підлягали конфіскації також землі промислових підприємств, цукрових заводів, а також іноземців.

5. На малоземельному Правобережжі Польща домоглася визнання за помі­щиками польського походження статусу іноземних громадян, у зв'язку з чим їхня власність оголошувалася недоторканною. Термін і порядок роз­поділу землі не визначалися; лишалося непорушним дрібне селянське зем­леволодіння.

6. Відновлювалася національно-персональна автономія.

7. Головною турботою Директорії була війна з більшовиками, а це потребу­вало підвищеної уваги до розбудови армії. Створити боєздатну армію зі зб­ройних формувань, що виникли під час антигетьманського повстання, не вдалося. Директорія фактично опинилася без армії. Тоді Головний отаман С. Петлюра почав призначати отаманами будь-кого, хто міг командувати, мав зброю і виказував лояльність до Директорії, а також заявив про своє прагнення боротися з більшовиками. Кожен такий отаман отримував гра­моту від Петлюри і декілька мільйонів українських карбованців. Ніякого
контролю над отаманами не існувало. Із середини 1919 р. С. Петлюра роз­горнув активну діяльність з реформування армії і боротьбу з отаманщи­ною, що сприяло зростанню боєздатності армії. Проте безперервна війна, епідемії, чвари в керівництві, вичерпання воєнних і фінансових ресурсів, що дісталися у спадок від П. Скоропадського, відсутність зовнішньої під­тримки зумовили поразку армії УНР.

8. Проголошення 22 січня 1919 р. Акта Злуки УНР і ЗУНР. Перетворення
ЗУНР на Західну область Української Народної Республіки (ЗОУНР). Про­те реальне об'єднання двох держав відкладалося на майбутнє. Кожна з держав проводила самостійну внутрішню і зовнішню політику.

 

 

Заняття 9




Переглядів: 685

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Внутрішня і зовнішньополітична діяльність Директорії. | Тема: УСРР В УМОВАХ НОВОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ПОЛІТИКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.