Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тест із відкритою формою запису

Заповніть пропуски

1.Якщо дві точки прямої належать деякій площині, то й ____________________________________________ цієї площини.

2.Якщо дві різні прямі _____________________________________, то через них можна провести єдину площину.

3.Через ___ точки, ___________, можна провести єдину площину.

4.Яка б не була _____________________________ існують точки, _________________________ й ____________________________.

5.Якщо дві різні площини ______________________________, то ці площини _______________________________, що проходить через цю точку.

6.Через пряму й _____________________________, можна провести єдину площину.

Символьний диктант

Запишіть дані твердження мовою символів.

1.Яка б не була площина, існують точки, що належать цій площини, і точки, що не належать їй.

2.Якщо дві різні площини мають спільну точку, то вони перетинаються по прямій, що проходить через цю точку.

3.Якщо дві різні прямі мають спільну точку, то через них можна провести площину, і до того ж тільки одну.

4.Через пряму й точку, яка не лежить на ній, можна провести площину, і до того ж тільки одну.

5.Якщо дві точки прямої належать площині, то вся пряма належить цій площині.

6.Через три точки, що не лежать на одній прямій, можна провести площину, і до того ж тільки одну.

7.Через точку, що не лежить на даній прямій, можна провести пряму, паралельну цій прямій, і до того ж тільки одну.

8.Дві прямі, які паралельні третій прямій, паралельні.

9.Якщо пряма, що не належить площині, паралельна якій-небудь прямій у цій площині, то вона паралельна і самій площини.

10.Якщо дві прямі, які перетинаються, однієї площини відповідно паралельні двом прямим іншої площини, то ці площини паралельні.

11.Якщо пряма перетинає одну із двох паралельних площин, то вона перетинає й іншу площину.

12.Якщо дана площина перетинає одну із двох паралельних площин, то вона перетинає й іншу площину.

13.Якщо дві паралельні площини перетинаються третьою, то прямі перетину паралельні.

14.Відрізки паралельних прямих, які утворюються між двома паралельними площинами, рівні.

15.Через дві паралельні прямі можна провести площину, і до того ж тільки одну.

Питання для обговорення за темою «Паралельність прямих і площин»

1. Пряма мимобіжна з деякою прямою, що лежить у цій площині. Чи може вона бути паралельною цій площині?

2. Пряма а паралельна площині. Чи вірно, що пряма в, яка паралельна прямій а, паралельна цієї площини?

3.Чи може пряма не бути паралельної площини, якщо в цій площині є пряма, яка їй паралельна?

4.Чи вірно, що через дану точку можна провести єдину площину, паралельну даній прямій?

5.Чи вірно, що дві прямі мимобіжні, якщо одна з них паралельна деякій площини, а інша перетинає цю площину?

6.Чи може пряма бути паралельна двом площинам, які перетинаються?

7.Чи вірно, що дві прямі, які паралельні одній площини, паралельні між собою?

8.Лінії перетину двох площин третьою площиною паралельні між собою. Чи паралельні ці площини?

9.Чи вірно, що дві площини паралельні, якщо кожна пряма, що лежить в одній площині, не лежить в інший?

10.Чи завжди паралельні дві площини, одна з яких містить дві прямі, паралельні іншій площини?

11.Чи завжди можна побудувати пряму, що проходить через дану точку і паралельна двом даним площинам?

12.Чи може пряма перетинати тільки одну із двох паралельних площин?

так немає так немає немає так немає немає так немає немає немає

Контрольні питання за темою «Паралельність прямих і площин»

1.У даній площині лежить тільки одна сторона трапеції. Чи вірно, що одна зі сторін трапеції паралельна даній площині?

2.Чи вірно, що середня лінія трикутника паралельна будь-якій площині, що проходить через сторону цього трикутника, паралельно середній лінії?

3.Чи може площина, що проходить через середини двох сторін трикутника, перетинати його третю сторону?

4.Чи завжди можна через дану точку провести пряму, яка паралельна двом даним площинам?

5.Чи вірно, що дві прямі, які паралельні одній й тій же площині, паралельні між собою?

6.Відомо, що пряма паралельна площини. Чи існують у площині прямі, які не паралельні даній прямій?

7.Чи можуть прямі, які паралельні одній площині, біти мимобіжними?

8.Чи можуть бути рівні два непаралельних відрізки, які утворюються між паралельними площинами?

9.У площині нескінченно багато прямих, паралельних іншій площини. Чи вірно, що ці дві площини паралельні?

10.Дві сторони паралелограма паралельні площині. Чи вірно, що ця площина й площина паралелограма паралельні?

11.Чи вірно, що дві площини, які паралельні одній й тій же прямій, паралельні між собою?

12.Чи може пряма перетинати одну з паралельних площин, а іншій бути паралельною?

немає немає немає немає немає так так так немає немає немає немає

Питання для обговорення за темою

«Перпендикулярність прямих і площин»

1.Як перевірити за допомогою вимірювань, чи є перпендикулярною до підлоги лінія, по якій з’єднуються дві суміжні стіни кімнати?

2.Як перевірити за допомогою рулетки вертикальність стовпа?

3.Як перевірити, чи перпендикулярна площина колеса до осі, на яку воно насаджено?

4.Як перевірити вертикальність стержня, користуючись лише прямокутним аркушем паперу?

5.Чому льодові бурульки, які звисають з даху навесні, можна вважати паралельними між собою (нехтуючи їхньою товщиною)?

6.Чому поверхню стола можна вважати горизонтальною, якщо він стійко стоїть на підлозі, тобто всі його ніжки однакові, торкаються підлоги і розміщені вертикально до неї.

7.Чому для встановлення горизонтальної платформи на горизонтальній поверхні досить помістити її на вертикальні опори однакової висоти?

8.Щоб переконатись у вертикальності двох стовпчиків, учень перевірив, що перший встановлено вертикально і висоти стовпчиків однакові. Відстані між їх основами та верхівками теж однакові. Чи можна після цього зробити висновок, що й другий стовпчик встановлено вертикально?

9.Як на практиці перевірити, чи перпендикулярна площина стіни до площини підлоги?

10.Чому висок щільно прилягає до вертикальної стіни, а до похилої – ні?

11.Чому поверхня дверей, незалежно від того, зачинені вони чи відкриті, розміщена вертикально до підлоги?

12.Як до невертикального стовпа прикріпити вертикальну стінку?

13.Як, користуючись лише рулеткою, визначити кут нахилу стовпа до землі?

14.Труба розміщена на схилі гори. Запропонуйте спосіб визначення кута її нахилення до горизонтальної поверхні.

15.Як би ви вимірювали кут, утворений сонячним променем з поверхнею землі?

16.Запропонуйте спосіб визначення кута нахилу жолоба для стікання води з даху будівлі до поверхні землі.




Переглядів: 1043

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок №2. Аксіоми стереометрії, їх наслідки. Паралельність і перпендикулярність прямих і площин. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.