І. Контрольні роботи для перевірки знань мовного матеріалу - лексичного і граматичного
II. Контрольні роботи і завдання для перевірки мовленнєвих навичок та вмінь
Підсумовуючи викладене, можна сказати, що письмо є метою навчання іноземної мови в школі та ефективним засобом навчання і контролю іншомовних знань, умінь та навичок. Психофізіологічною основою письма є взаємодія слухового, рукомоторного, мовленнєвомоторного та зорового аналізаторів. В методичній літературі розрізняють графічні та орфографічні навички і письмові мовленнєві вміння. Такі навички й уміння формуються за допомогою відповідних вправ. Серед основних вправ, що сприяють розвиткові та удосконаленнювмінь творчого письма — твір, реферування, анотація, написання тематичного листатощо.