Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначаємо ціль аналізу (а навіщо властиво потрібний вам цей аналіз?).

Визначаємо дії за підсумками аналізу (що будемо робити з отриманими результатами?).

Вибираємо об'єкт аналізу (що будемо аналізувати?) і параметр аналізу (по якій ознаці будемо аналізувати?)

Складаємо рейтинговий список об'єктів по убуванню значення параметра.

Розраховуємо частку параметра від загальної суми параметрів з накопичувальним підсумком. Частка з накопичувальним підсумком вираховується шляхом додатка параметра до суми попередніх параметрів.

Виділяємо групи А, В та С: привласнюємо значення груп обраним об'єктам.

XYZ-аналіз дозволяє зробити класифікацію ресурсів компанії залежно від характеру їхнього споживання й точності прогнозування змін у їхній потребі. Алгоритм проведення можна представити в чотирьох етапах:

1. Визначення коефіцієнтів варіації для аналізованих ресурсів;

2. Групування ресурсів відповідно до зростання коефіцієнта варіації;

3. Розподіл по категоріях X, Y, Z.

4. Графічне подання результатів аналізу.

Категорія X – ресурси характеризуються стабільною величиною споживання, незначними коливаннями в їхньому видатку й високій точності прогнозу. Значення коефіцієнта варіації перебуває в інтервалі від 0 до 10%.

Категорія Y – ресурси характеризуються відомими тенденціями визначення потреби в них (наприклад, сезонними коливаннями) і середніми можливостями їхнього прогнозування. Значення коефіцієнта варіації – від 10 до 25%.

Категорія Z – споживання ресурсів нерегулярно, які-небудь тенденції відсутні, точність прогнозування невисока. Значення коефіцієнта варіації – понад 25%.

Коефіцієнт варіації – це відношення середнього квадратического відхилення до средньоарифметичного значення вимірюваних значень ресурсу.

RFM-аналіз – аналіз товарного асортименту по частоті звернень. Тотожній XYZ‑анализу товарних позицій, якщо як параметр брати кількість звернень (поза залежністю від розміру замовлення). Границі груп R, F, M такі ж як і в XYZ-аналізі. Назви груп відбулися від англійських Recency (новизна), Frequency (частота), Monetary (гроші).

7 Кольорове кодування. Використання кольорових крапок для позначення пріоритетності рішень. Різновид — техніка «робочий набір», що полягає у вживанні основних кольорів для класифікації роботи, субординуючи її як «завдання» та «можливості», а також поділяючи її на персональну та спільну.


Лекція 3




Переглядів: 431

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Моделі прийняття рішень | Тема 4 Обґрунтування господарських рішень та оцінювання їх ефективності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.