МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Визначаємо ціль аналізу (а навіщо властиво потрібний вам цей аналіз?).Визначаємо дії за підсумками аналізу (що будемо робити з отриманими результатами?). Вибираємо об'єкт аналізу (що будемо аналізувати?) і параметр аналізу (по якій ознаці будемо аналізувати?) Складаємо рейтинговий список об'єктів по убуванню значення параметра. Розраховуємо частку параметра від загальної суми параметрів з накопичувальним підсумком. Частка з накопичувальним підсумком вираховується шляхом додатка параметра до суми попередніх параметрів. Виділяємо групи А, В та С: привласнюємо значення груп обраним об'єктам. XYZ-аналіз дозволяє зробити класифікацію ресурсів компанії залежно від характеру їхнього споживання й точності прогнозування змін у їхній потребі. Алгоритм проведення можна представити в чотирьох етапах: 1. Визначення коефіцієнтів варіації для аналізованих ресурсів; 2. Групування ресурсів відповідно до зростання коефіцієнта варіації; 3. Розподіл по категоріях X, Y, Z. 4. Графічне подання результатів аналізу. Категорія X – ресурси характеризуються стабільною величиною споживання, незначними коливаннями в їхньому видатку й високій точності прогнозу. Значення коефіцієнта варіації перебуває в інтервалі від 0 до 10%. Категорія Y – ресурси характеризуються відомими тенденціями визначення потреби в них (наприклад, сезонними коливаннями) і середніми можливостями їхнього прогнозування. Значення коефіцієнта варіації – від 10 до 25%. Категорія Z – споживання ресурсів нерегулярно, які-небудь тенденції відсутні, точність прогнозування невисока. Значення коефіцієнта варіації – понад 25%. Коефіцієнт варіації – це відношення середнього квадратического відхилення до средньоарифметичного значення вимірюваних значень ресурсу. RFM-аналіз – аналіз товарного асортименту по частоті звернень. Тотожній XYZ‑анализу товарних позицій, якщо як параметр брати кількість звернень (поза залежністю від розміру замовлення). Границі груп R, F, M такі ж як і в XYZ-аналізі. Назви груп відбулися від англійських Recency (новизна), Frequency (частота), Monetary (гроші). 7 Кольорове кодування. Використання кольорових крапок для позначення пріоритетності рішень. Різновид — техніка «робочий набір», що полягає у вживанні основних кольорів для класифікації роботи, субординуючи її як «завдання» та «можливості», а також поділяючи її на персональну та спільну. Лекція 3
|
||||||||
|