МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мета і основні способи комерціалізації.Комерціалізація об’єктів інтелектуальної власності – це взаємовигідні дії всіх учасників процесу перетворення результатів інтелектуальної праці у ринковий товар з метою отримання прибутку чи іншої ринкової вигоди. Метою комерціалізації ОІВ є отримання прибутку за рахунок використання об’єктів права інтелектуальної власності у власному виробництві або продажу чи передачі прав на їх використання іншим юридичним чи фізичним особам. Основними суб’єктами відносин щодо комерціалізації інтелектуальної власності в сучасній ринковій економіці виступають: – автори, творці інтелектуальних продуктів; – трудові колективи, організації, діяльність яких пов’язана зі створенням та використанням об’єктів інтелектуальної власності; – органи державного управління національною інноваційною системою; – інвестори, що фінансують створення та використання об’єктів інтелектуальної власності; – виробники та споживачі інтелектуальної продукції. Основними способами комерціалізації об’єктів права інтелектуальної власності є: – використання об’єктів права інтелектуальної власності у власному виробництві; – внесення прав на об’єкти права інтелектуальної власності до статутного капіталу підприємства; – передача (продаж) прав на об’єкти права інтелектуальної власності. Схематично способи комерціалізації прав на ОІВ представлені на рисунку.
Рис. Основні способи комерціалізації прав на об’єкти інтелектуальної власності. Для практичного здійснення вказаних шляхів комерціалізації необхідно також знати, як розрахувати вартість прав на об’єкт інтелектуальної власності та як поставити їх на бухгалтерський облік підприємства.
|
||||||||
|