Зараз у вікні запуску програми присутні 2 бази даних: Бухгалтерія для України та її демо-версія. Кількість інформаційних баз для роботи з програмою – не обмежена.Проте, слід знати наступне: попередні версії програми, наприклад 1С:Підприємство 7.7, працювали за принципом: одна база – одне підприємство. Тобто, якщо бухгалтер вів облік на декількох підприємствах, то для кожного підприємства існувала своя база даних.
У версіях програми 1С:Підприємство 8.х в одній базі даних можна вести облік декількох підприємств одночасно. Тобто, у вікні запуску програми може бути і одна інформаційна база.
Для створення нової бази даних призначена кнопка у вікні запуску програми. Натискаємо цю кнопку і бачимо діалогове вікно Додавання інформаційної бази/групи, яке пропонує 2 варіанти додавання бази: Створення нової інформаційної бази та Додавання до списку існуючої інформаційної бази.
Перший варіант дозволяє створити принципово нову базу, другий варіант передбачений для того, щоб додати базу, якої немає у списку баз, але вона вже створена раніше і зберігається у пам’яті комп’ютера.
Рисунок 1.2 – Створення нової інформаційної бази
Ставимо маркер на перший варіант, як показано на рисунку, і натискаємо кнопку Наступна. В наступному діалоговому вікні ставимо маркер на першу позицію та вибираємо Версія 1.1.26.1, як показано на наступному рисунку: