МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||
Билет 281. Заповніть таблицю:
Знайдіть зайве: матеріалізм, ідеалізм, деїзм, дуалізм, пантеїзм, емпіризм. Відповідь поясніть. Зайвими є матеріалізм та ідеалізм, оскільки усі інші напрями утворилися у філософії Нового часу. Сформулюйте основні концепції істини: кореспондентну, конвенціональну та прагматичну. Основні концепції істини: ● Кореспондентська концепція: істина — це відповідність думці (вислови) і дійсності (речі), уява, найбільш адекватна або співпадаюча з реальністю (Аристотель, середньовічна філософія, філософія Нового часу, Гегель); ● Конвенціональна теорія: істина — це результат угоди (А. Пуанкаре, Т. Кун); ● Прагматична теорія: істина — це корисність знання, його ефективність, тобто істинним є повідомлення, що дозволяє досягти успіху (Ч.С. Пірс). Я вважаю що 1 та 3 концепції є більш-менш сприйнятними. Але на мій погляд, перша - обєктивніша. Саме тоді, коли результат дії та думка співпадають - це і є підтвердженням істинності знання. Вчення Маркса має назву “науковий комунізм”. Наведіть аргументи та контраргументи стосовно наукового характеру його теорії. Науковий комунізм - наука про класову боротьбу пролетаріату та соціалістичну революцію, про соціально-політичні закономірності побудови соціалізму та комунізму, про світовий революційний процес в цілому. Він виражає закономірності розвитку та процес переходу людства від капіталізму до комунізму. Перетворення соціалізму з утопії в науку, як зазначав Ф. Енгельс, було обумовлено насамперед двома великими відкриттями - матеріалістичним розумінням історії і створенням теорії додаткової вартості. Розкриття об'єктивних основ існування і загальних тенденцій розвитку людського суспільства, яке дає історичний матеріалізм, аналіз економічних відносин і особливо економічної основи суперечностей капіталізму і неминучість соціалістичної революції, здійснюваний політичною економією, послужили теоретичною базою виникнення Науковий комунізм у 40-х рр.. 19 в.
|
||||||||||||
|