МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
III. Вступна бесіда.Конспект заняття на тему: Знайомство з морським пейзажем . Малювання композиції «Мелодія моря». Тема: Знайомство з морським пейзажем . Малювання композиції «Мелодія моря». Підготувала:Сидоренко Лариса Леонідівна,керівник гуртка-методист Зразкової студії образотворчого мистецтва «Палітра»,Прилуцького центру творчості дітей та юнацтва,Чернігівської області. Мета: - Навчити дітей малювати морський пейзаж. - Сформувати уявлення про морські краєвиди (марину),ознайомити з творчістю І.К.Айвазовського. Розвивати у дітей відчуття колористичної цілісності зображуваних засобами живопису об’єктів. - Формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати співвідношення кольорів; - Виховувати естетичне сприйняття оточуючого середовища; Домінуюче навчальне завдання:Вчити дітей створювати пейзажну композицію засобами живопису. Супутні проблеми: Вдосконалення навичок роботи з акварельними фарбами. Словникова робота: марина, мариністи. Техніки та матеріали: Папір, акварель, пензлі, палітра,олівець,гумка,склянка з водою. Дидактичний матеріал: Зразки дитячих робіт, таблиця послідовного зображення морського пейзажу , мультимедійний проектор,екран,ноутбук із колонками , презентація «Мелодія моря» з репродукціями картин І.К.Айвазовського, хвилинка релаксації. Хід заняття I. Організаційний момент.
Керівник: Доброго всім настрою, Доброго всім дня, Тож давайте розпочнемо Наше заняття. Для того щоб навчитись малювати, Потрібно старанно навчатись. Адже важливі таки моменти, Як матеріали та інструменти. Що треба на урок з собою брати, Щоб фарбами навчитись малювати І щоб робота кожної дитини Поважно називалася картина. - Отже ,які художні матеріали нам потрібні на занятті? - Усі готові до заняття? II . Актуалізація опорних знань.Керівник:На попередньому занятті ми з вами вивчали види та жанри образотворчого мистецтва . Зараз перевіримо , чи були ви уважні та як зрозуміли та запам’ятали попередній матеріал. Гра «Соняшник» Діти, відриваючи пелюстки квітки,на зворотньому боці читають запитання та відповідають на нього,таким чином повторюють попередній матеріал.
Загадки про море. Розгадуючи кросворд, діти дізнаються тему заняття. III. Вступна бесіда. Керівник: Багато хто з вас відпочивав на морі. Інші спостерігали по телевізору,як розбиваються морські хвилі о берег, яким бурхливим , грізним , гнітючим воно буває в негоду,та спокійним лагідним привітним - у затишшя . З морем ми пов’язуємо його дари,наш відпочинок,історичне минуле країни,різноманітні види спорту. Море завжди мало велику притягальну силу для художників. Не існує майже ні одного живописця, який би, побачивши море, ніколи не намагався його зобразити. В одних це були епізодичні етюди, не пов`язані з основним ходом розвитку їх мистецтва, інші час від часу повертались до цієї теми, виділяючи значне місце зображенню моря в своїх картинах. (Діти читають вірші про море). Море Дві доби, неначе лютий звір, Леся Українка
|
||||||||
|