Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Аграрна освіта

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА УСТАНОВА “НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ “АГРООСВІТА”

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

З ДИСЦИПЛІНИ “БЮДЖЕТНА СИСТЕМА”

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «ФІНАНСИ І КРЕДИТ»

Київ

Аграрна освіта


Укладачі: Мержиєвський К.В., викладач Ананьївського держав­ного агроекономічного технікуму; Маєвська А.П., викладач Житомирського агротех­нічного коледжу; Оліфір І.А., викладач Житомирського агротехнічного коледжу
   
Редактор Салмай Н.М.
   
Відповідальна за випуск Кураченко Г.М.

 


1. Категорія, яка відображає грошові відносини між державою, з одного боку, і підприємствами, організаціями всіх форм власності і фізичними особами – з іншого, з приводу створення фонду грошових коштів держави та його використання на розширене відтворення – це:

1. Кошторис

2. + Бюджет

3. Баланс

4. Бюджетний розпис

 

2. Згідно з Бюджетним кодексом бюджет – це:

1. Централізований фонд грошових коштів держави, які перебувають у постійному русі з приводу формування доходів та фінансування видатків

2. Обов’язковий документ у вигляді закону, який юридично забезпечує організацію бюджетного процесу і функціонування бюджетної системи

3. + План формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань та функцій, які здійснюються органами державної влади, органами влади АРК та місцевого самоврядування протягом бюджетного періоду

4. Бюджетні установи в особі їх керівників, які отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень

 

3. Закон України «Про Державний бюджет України»:

1. Регулює нормативи відрахувань по всіх галузях економіки України

2. Визначає джерела доходів та статті видатків на поточний рік

3. Є проектом плану формування фінансових ресурсів

4. + Є законом, який затверджує повноваження органів державної влади здійснювати виконання Державного бюджету України протягом бюджетного періоду

 

4. За економічним змістом бюджет відображає:

1. + Сукупність економічних відносин, які виникають у процесі створення розподілу та використання державного централізованого фонду грошових ресурсів

2. Відносини між державою та юридичними особами

3. Відносини між державою, юридичними особами, з одного боку, та фізичними особами – з іншого

4. Відносини між державними органами влади

 

5. За організаційною структурою бюджет – це:

1. План формування і використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань та функцій, які здійснюються органами державної влади

2. Основний фінансовий план держави, що дає змогу організувати різнорівневі фінансові підсистеми, забезпечуючи виконання бюджетного процесу

3. Обов’язковий документ у вигляді закону

4. +Центральна ланка фінансової системи, яка зумовлює розподіл і перерозподіл ВВП між сферами, напрямами, структурами процесу виробництва і обігу

 

6. За законодавчим характером категорія бюджет – це:

1. План формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань та функцій, які здійснюються органами державної влади

2. +Обов’язковий документ у вигляді закону, який юридично забезпечує організацію бюджетного процесу і функціонування бюджетної системи

3. Основний фінансовий план держави, що дає змогу організувати різнорівневі фінансові підсистеми, забезпечуючи виконання бюджетного процесу

4. Центральна ланка фінансової системи, яка зумовлює розподіл і перерозподіл ВВП між сферами, напрямами, структурами процесу виробництва і обігу

 

7. За правовою формою бюджет – це:

1. Централізований фонд грошових коштів держави, які перебувають у постійному русі з приводу формування доходів та фінансування видатків

2. Обов’язковий документ у вигляді закону, який юридично забезпечує організацію бюджетного процесу і функціонування бюджетної системи

3. Проект плану формування та використання фінансових ресурсів

4. + Основний фінансовий план держави, що дає змогу організувати різнорівневі фінансові підсистеми в ієрархічну структуру, забезпечуючи виконання бюджетного процесу

 

8. Метод здійснення державою фінансового управління економічними і соціальними процесами – це:

1. + Бюджетне регулювання

2. Фінансове забезпечення

3. Фінансовий контроль

4. Бюджетний устрій

 

9. Цілеспрямована діяльність держави щодо використання бюджетної системи для реалізації завдань економічної політики в країні:

1. Бюджетний механізм

2. Бюджетне планування

3. +Бюджетна політика

4. Бюджетне регулювання

 

10. Бюджетна політика служить інструментом:

1. Підтримки різних верств населення

2. Для збільшення дохідної частини Державного бюджету України

3. Для зменшення видаткової частини бюджету

4. + Регулювання економіки для підтримки певного рівня ВВП, зайнятості населення та соціального забезпечення

 

11. Вказати чинники впливу на бюджетну політику:

1. +Внутрішні та зовнішні,

2. Територіальні та природно-кліматичні

3. Експортні та транзитні можливості держави

4. Світові ціни на енергоносії

 

12. Погашення зобов’язання, що виникло в поточному або попередніх бюджетних періодах – це:

1. Міжбюджетний трансферт

2. Субвенція

3. + Платіж

4. Дотація

13. Комплекс спеціально розроблених і законодавчо закріплених у державі форм і методів створення й використання фінансових ресурсів для регулювання економічних і соціальних процесів – це:

1. + Бюджетний механізм

2. Бюджетна система

3. Бюджетна політика

4. Бюджетний устрій

 

14. Бюджетний механізм – це:

1. Економічні відносини, що виникають у процесі формування фондів грошових коштів і надходять у розпорядження органів державної влади та управління

2. Відносини щодо формування на загальнодержавному і місцевому рівнях централізованих фондів, призначених для реалізації функцій і завдань держави, а також задоволення суспільних потреб

3. + Сукупність форм і методів формування та використання бюджетних ресурсів, що застосовуються з метою впливу на економічний і соціальний розвиток суспільства

4. Відносини між державою та юридичними особами

 




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Бюджетне регулювання – це

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.