МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 2. Особистісно-орієнтоване навчання і виховання. Навчальні технологіїМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Рівненський державний гуманітарний університет Інститут педагогіки і психології Кафедра педагогіки початкової освіти Педагогічні технології у початковій школі Тема 2. « Особистісно-орієнтоване навчання і виховання. Навчальні технології» Для спеціальності: 6.010102 «Початкова освіта» Рівне - 2014
Друкується за рішенням Науково-методичної комісії інституту педагогіки і психології Рівненського державного гуманітарного університету (протокол №__3__ від «_28_» ___грудня____ 2014 р.).
Педагогічні технології у початковій школі. Тема 2. «Особистісно-орієнтоване навчання і виховання. Навчальні технології»для студентів спеціальності 6.010102 «Початкова освіта» / О.М.Міщеня. – Рівне: РДГУ, 2014 р. – 64 с.
Розробник: О.М.Міщеня, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки початкової освіти Рівненського державного гуманітарного університету
Рецензенти: Т.Є.Колупаєва, кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки початкової освіти Рівненського державного гуманітарного університету
Затверджено на засіданні кафедри педагогіки початкової освіти, протокол №____ від «_26__»___листопада___2014 р.
РДГУ, 2014 Тема 2. Особистісно-орієнтоване навчання і виховання. Навчальні технології План: 1. Нова філософія освіти. 2. Суть і особливості особистісно-орієнтованого навчання і виховання. 3. Загальні підходи до класифікації особистісно-орієнтованих технологій. 4. Технології розвивального навчання. 5. Технології інтерактивного навчання: 5.1. Технології кооперативного навчання. 5.2. Технології колективно-групового навчання. 5.3. Технології ситуативного моделювання. 5.4. Технології опрацювання дискусійних питань. 6. Проектна технологія (метод проектів). 7. Нові інформаційні технології навчання. Література: 1. Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології. Навч. посіб. [для студ. вищ.навч. закл.] / І.М.Дичківська; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. – К.: Слово, 2013.– 447с. 2. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології [Текст] : підруч. [для студ. вищ. навч. закл.] / І. М. Дичківська. – 2-ге вид., допов. – К. : Академвидав, 2012. – 352 с. 3. Дичківська І. М. Основи педагогічної інноватики : Навч. посібник /І.М.Дичківська; М-во освіти і науки України. РДГУ.–Рівне: РДГУ,2001.– 222с. 4. Дівакова І. Інтерактивні технології навчання у початкових класах. Посібник. Теорнопіль. – «Мандрівець».– 2012. – 180 с. 5. Зязюн І.А. Основи педагогічної майстерності / Зязюн І.А.Під ред. І.А.Зязюна. – К., 1997. – 394 с. 6. Зязюн І.А. Педагогічна майстерність. Підручник [для студ. вищ. пед. навч. закл.] – К.: Вища школа,2004. – 426 с. 7. Інноваційні педагогічні технології в практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладі України. Інформац.-аналіт. довідник /М-во освіти і науки України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти; за заг. ред. Ю.І.Завалевського.– Суми: Антей,2007.– 199с. 8. Іванісова С.І. Проектна діяльність у початковій школі за допомогою ІКТ //Комп’ютер у школі та сімї.–2006.- №1.– С. 43-45. 9. Кирилецька Г.М. Формування просторових уявлень учнів засобами інноваційних технологій : метод.посіб.– Рівне: РДГУ, 2011.– 58с. 10. Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології: Навчальний посібник. К.: «Просвіта», 2000. – 368 с. 11. Освітні технології : Навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 255 с. 12. Освітні технології / За ред. О.Пометун. – К., 2001. 13. Педагогічні технології: теорія та практика. Навч.-метод. посіб./М-во освіти і науки України, Полтавський держ.пед.ун-т ім.В.Г.Короленка; за ред.М.В.Гриньової.–Полтава: АСМІ, 2006.–230 с. 14. Підласий І. П. Практична педагогіка або три технології : Інтерактивний підруч. для педагогів ринкової системи освіти / І. П. Підласий ; М-во освіти і науки України. – К. : Слово, 2004. – 616 с. 15. Прокопенко І.Ф., Євдокімов В.І. Педагогічні технології. Харків: Колегіум.–2005.– 225с. 16. Сучасні шкільні технології. Ч.2 / Упоряд.: І.Рожнятовська, В.Зоц. – К. : Ред. загальнопед. газет, 2004. – 128 с. 17. Чепіль М.М. Педагогічні технології [Текст] : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / М.М.Чепіль, Н.З.Дудник. – К. : Академвидав, 2012. – 222 с.
|
||||||||
|