Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2. Особистісно-орієнтоване навчання і виховання. Навчальні технології

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Рівненський державний гуманітарний університет

Інститут педагогіки і психології

Кафедра педагогіки початкової освіти

Педагогічні технології у початковій школі

Тема 2. « Особистісно-орієнтоване навчання і виховання.

Навчальні технології»

Для спеціальності:

6.010102 «Початкова освіта»

Рівне - 2014

 

 

Друкується за рішенням Науково-методичної комісії інституту педагогіки і психології Рівненського державного гуманітарного університету (протокол №__3__ від «_28_» ___грудня____ 2014 р.).

 

Педагогічні технології у початковій школі. Тема 2. «Особистісно-орієнтоване навчання і виховання. Навчальні технології»для студентів спеціальності 6.010102 «Початкова освіта» / О.М.Міщеня. – Рівне: РДГУ, 2014 р. – 64 с.

 

Розробник: О.М.Міщеня, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки початкової освіти Рівненського державного гуманітарного університету

 

 

Рецензенти: Т.Є.Колупаєва, кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки початкової освіти Рівненського державного гуманітарного університету

 

 

Затверджено на засіданні кафедри педагогіки початкової освіти, протокол №____ від «_26__»___листопада___2014 р.

 

 

РДГУ, 2014

Тема 2. Особистісно-орієнтоване навчання і виховання. Навчальні технології

План:

1. Нова філософія освіти.

2. Суть і особливості особистісно-орієнтованого навчання і виховання.

3. Загальні підходи до класифікації особистісно-орієнтованих технологій.

4. Технології розвивального навчання.

5. Технології інтерактивного навчання:

5.1. Технології кооперативного навчання.

5.2. Технології колективно-групового навчання.

5.3. Технології ситуативного моделювання.

5.4. Технології опрацювання дискусійних питань.

6. Проектна технологія (метод проектів).

7. Нові інформаційні технології навчання.

Література:

1. Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології. Навч. посіб. [для студ. вищ.навч. закл.] / І.М.Дичківська; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. – К.: Слово, 2013.– 447с.

2. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології [Текст] : підруч. [для студ. вищ. навч. закл.] / І. М. Дичківська. – 2-ге вид., допов. – К. : Академвидав, 2012. – 352 с.

3. Дичківська І. М. Основи педагогічної інноватики : Навч. посібник /І.М.Дичківська; М-во освіти і науки України. РДГУ.–Рівне: РДГУ,2001.– 222с.

4. Дівакова І. Інтерактивні технології навчання у початкових класах. Посібник. Теорнопіль. – «Мандрівець».– 2012. – 180 с.

5. Зязюн І.А. Основи педагогічної майстерності / Зязюн І.А.Під ред. І.А.Зязюна. – К., 1997. – 394 с.

6. Зязюн І.А. Педагогічна майстерність. Підручник [для студ. вищ. пед. навч. закл.] – К.: Вища школа,2004. – 426 с.

7. Інноваційні педагогічні технології в практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладі України. Інформац.-аналіт. довідник /М-во освіти і науки України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти; за заг. ред. Ю.І.Завалевського.– Суми: Антей,2007.– 199с.

8. Іванісова С.І. Проектна діяльність у початковій школі за допомогою ІКТ //Комп’ютер у школі та сімї.–2006.- №1.– С. 43-45.

9. Кирилецька Г.М. Формування просторових уявлень учнів засобами інноваційних технологій : метод.посіб.– Рівне: РДГУ, 2011.– 58с.

10. Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології: Навчальний посібник. К.: «Просвіта», 2000. – 368 с.

11. Освітні технології : Навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 255 с.

12. Освітні технології / За ред. О.Пометун. – К., 2001.

13. Педагогічні технології: теорія та практика. Навч.-метод. посіб./М-во освіти і науки України, Полтавський держ.пед.ун-т ім.В.Г.Короленка; за ред.М.В.Гриньової.–Полтава: АСМІ, 2006.–230 с.

14. Підласий І. П. Практична педагогіка або три технології : Інтерактивний підруч. для педагогів ринкової системи освіти / І. П. Підласий ; М-во освіти і науки України. – К. : Слово, 2004. – 616 с.

15. Прокопенко І.Ф., Євдокімов В.І. Педагогічні технології. Харків: Колегіум.–2005.– 225с.

16. Сучасні шкільні технології. Ч.2 / Упоряд.: І.Рожнятовська, В.Зоц. – К. : Ред. загальнопед. газет, 2004. – 128 с.

17. Чепіль М.М. Педагогічні технології [Текст] : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / М.М.Чепіль, Н.З.Дудник. – К. : Академвидав, 2012. – 222 с.




Переглядів: 657

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Нова філософія освіти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.042 сек.