Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Анотація

 

Поняття об’єму і його властивостей вводяться з опорою на наочне уявлення і життєвий досвід студентів. Студенти повинні вміти пояснити, що таке 1 км3, 1 м3, 1 дм3, 1 мм3.

В ході розв’язування задач на знаходження об’єму, які вимагають, в першу чергу, розпізнавання різних видів многогранників і тіл обертання, їх властивостей, побудови відповідних рисунків, а вже потім застосування відповідних формул – розвиваються логічні і графічні вміння студентів.

По-друге, потрібно повторити і систематизувати факти, відомі студентам із курсу планіметрії і стереометрії (10 кл.). А при розв’язуванні задач слід обґрунтовувати свої висновки.

 

 




Переглядів: 340

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.