Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОЗДІЛ 1. ГЕОМЕТРИЧНІ ТІЛА, ПОВЕРХНІ ТА ЇХ ПЛОЩІ

Розв’язування задач на властивості призми та знаходження площі її

поверхні............................................................................................................7

Розв’язування задач на властивості паралелепіпеда та знаходження

площі його поверхні.......................................................................................12

Розв’язування задач на властивості піраміди та знаходження площі

її поверхні.......................................................................................................17

Розв’язування задач на властивості циліндра і конуса...............................24

Розв’язування задач на властивості кулі і сфери.........................................29

 




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОСНОВНА | РОЗДІЛ 4. ОБ’ЄМИ ГЕОМЕТРИЧНИХ ТІЛ, ТА ПЛОЩІ ПОВЕРХОНЬ ТІЛ ОБЕРТАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.