Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Анотація

Під час вивчення даної теми узагальнюються відомі з планіметрії факти про паралельність прямих. Більшість задач на доведення розв’язуються конструктивно, по аналогії з доведенням теорем. У зв’язку з розв’язуванням задач на обчислення довжин відрізків виникає можливість і необхідність повторення планіметричного матеріалу: означень, властивостей і ознак паралелограма, ознак рівності і подібності трикутників.

При розв’язуванні задач студенти повинні використовувати для аргументації означення й ознаки паралельності, теореми про перетин двох паралельних площин третьою площиною і двома паралельними прямими.

Тема відіграє важливу роль у процесі формування просторових уявлень студентів.

Література

[1, ст. 215 – 227]

[2, ст. 10 – 22]

[3, ст. 159 – 182]

[4, ст. 99– 101, 112 – 113]

[5, ст. 103 – 117]

[6, ст. 7 – 11, 43 – 48]

 

 


 

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №2

Задачі на паралельність прямих і площин.

Мета заняття: формування вмінь студентів застосовувати ознаку паралельності та ознаку мимобіжності двох прямих, а також ознаку паралельності прямої і площини до розв’язування задач.

План.

1. Задачі на паралельність прямих.

2. Задачі на паралельність прямої і площини.

 

Паралельність прямих.

Означення. Дві прямі в просторі називаються паралельними, якщо вони лежать в одній площині і не перетинаються, а дві прямі, які не перетинаються і не лежать в одній площині, називаються мимобіжними.

Ознака. Дві прямі, паралельні третій прямій, паралельні між собою.

Властивість. Два відрізки або промені є паралельними, якщо вони лежать на паралельних прямих.

 




Переглядів: 504

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розв’язання. | Паралельність прямої і площини.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.