МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Виправте помилки.Відноситись до когось; старший по віку; на протязі місяця; вірно відповідати; поштовий адрес; повістка дня; в сім годин; так як; перевернути сторінку; підписка на газети; слідуючим виступає; по адресу; а іменно. Відредагуйте речення. Прошу оказати матеріальну допомогу у зв’язку з важким положенням моєї сім’ї. Прошу видати дублікат студентського білета, бо старий вкрали. Пояснюючу записку докладаю. 13. Дайте письмові відповіді на запитання. 1) Що вивчає риторика? 2) Навіщо інженерам необхідно володіти навичками красно-мовства? 3) Розкрийте такі поняття, як «темп мовлення», «гнучкість» (уточнити чого саме, «артикуляція», «висота голосу», «паузи у спілкуванні», «емоційність мовлення». 14. Укажіть правильний варіант відповіді. 1) Орфоепічні норми – правильне вживання розділових знаків. 2) Орфографічні норми – правильне написання слів. 3) Граматичні норми – добір мовних засобів залежно від умов спілкування. 4) Стилістичні норми – творення слів, правильне уживання форм слів, побудова словосполучень. 5) Пунктуаційні норми – правильна вимова звуків, звукосполучень. 15. Напишіть зразки таких документів: Автобіографія. Розписка. Заява. Доручення. Резюме. Варіант 2(V) Напишіть лист, в якому просите вибачення за те, що не прийшли на ділову зустріч, на яку домовились не особисто, а через секретаря. Поясніть, що сталася помилка через непорозуміння. 2. Доберіть доречну форму слів. 1. Ви просите (дати, надати) матеріальну допомогу. 2. Ви пропонуєте (прийняти, взяти) участь в обговоренні пропозицій. 3. Ми (підняли, порушили) питання про доцільність такого обміну. 4. Ви (не познайомили, не ознайомили) нас із причинами невиконання плану. Подані слова розбийте на дві колонки: які мають точність виміру або конкретність (зокрема точкові географічні об’єкти) і які мають невизначене, просторове або узагальнене (абстрактне) значення. Гурт, Дон, Київ, листопад (місяць), листопад (пора року), Іван, документ, шторм, лізинг, Васильків, менеджмент, регіон, спортсмен, вітер, метр, лектор, вальс, банк, факультет, Житомир, обсяг, університет, виконком, капітал, Роман, словник, Крим, начальник, ризик, бюджет, студент, економіст, сніг, бізнес, договір, сенат, Донбас, прокурор, ансамбль, аналіз, апостроф, алфавіт, склад, менеджер, диплом, Алтай, сад, елемент (живлення), елемент (освіти), закон, статут. Оформіть документ, у якому йдеться про те, що Ліщенко Вадим Олексійович є студентом II курсу теплоенергетичного факультету.
|
||||||||
|