МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Початки Літургійного року.Зовнішня історія розвитку Літургійного року. В Н. З. єдиним святом є – неділя. Пасха – приходить зі Ст. З. та набуває нового сенсу. Вже поч. з II ст. Пасха існує як християнське свято, що є попереджене постом. В III – IV ст. піст, що попереджував свято, стає довшим і свято розтягується на 50 днів. Внормовується звичай постити двічі на тиждень (середа та п’ятниця). На протязі трьох століть центром служіння є містерія смерті та воскресіння Христового. Пізніше Отці почали вважати, що все життя Ісуса Христа є спасіння. Після того як Церква офіційно отримує свободу (Мир Констянтина 312 р.) бачимо еволюцію в Св. Літургії, що є з’єднана з новою можливістю робити прощі до св.. місць. V-VII ст. великий розвиток свят в честь Пречистої Діви Марії поєднаних з Собором в Ефезі (431 р.) що проголосив Марію – Матір’ю Бога. Всі ці нові свята приходили зі Сходу: перед тим як схід був завойований арабами вся творчість приходила зі Сходу. Пізніше вже не могли робити нічого. Одинокою зміною, що прийшла із Заходу було свято Різдва 25 грудня. VIII – XII ст.. великий розвиток та об’єднання літургійних книжок в різних обрядах: книги, що шукали навести порядок в існуючій продукції. Розвиток змінного циклу, циклу посвяченого. Появляється новий тип свята – свята, що мали свою ідею. Вони не були пов’язані з подіями життя Ісуса Христа але з доктриною Церкви: Пресвятої Трійці, свято Православ’я, Тіла Христового, Христа Царя… На початку свята були тільки поєднані з подією Ст. чи Н. Завітів. До кінця цього століття тривала тенденція створення свят, що мали свою ідею. В цьому періоді найбільше на Заході почали надавати історичного сенсу подіям Спасіння: зображення ясел, розп’яття з Тілом страждаючого Христа, що не існувало до VIII ст.. 1200-1500 рр.: поширення циклу свят притуплює недільний цикл (на сх.. та зах.). Всі літургійні реформи що мали місце після цього року мали за мету возвеличити цикл недільний та пасхальний.
|
||||||||
|