Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Початки Літургійного року.

Зовнішня історія розвитку Літургійного року.

В Н. З. єдиним святом є – неділя. Пасха – приходить зі Ст. З. та набуває нового сенсу. Вже поч. з II ст. Пасха існує як християнське свято, що є попереджене постом. В III – IV ст. піст, що попереджував свято, стає довшим і свято розтягується на 50 днів. Внормовується звичай постити двічі на тиждень (середа та п’ятниця). На протязі трьох століть центром служіння є містерія смерті та воскресіння Христового. Пізніше Отці почали вважати, що все життя Ісуса Христа є спасіння. Після того як Церква офіційно отримує свободу (Мир Констянтина 312 р.) бачимо еволюцію в Св. Літургії, що є з’єднана з новою можливістю робити прощі до св.. місць.

V-VII ст. великий розвиток свят в честь Пречистої Діви Марії поєднаних з Собором в Ефезі (431 р.) що проголосив Марію – Матір’ю Бога. Всі ці нові свята приходили зі Сходу: перед тим як схід був завойований арабами вся творчість приходила зі Сходу. Пізніше вже не могли робити нічого. Одинокою зміною, що прийшла із Заходу було свято Різдва 25 грудня.

VIII – XII ст.. великий розвиток та об’єднання літургійних книжок в різних обрядах: книги, що шукали навести порядок в існуючій продукції. Розвиток змінного циклу, циклу посвяченого. Появляється новий тип свята – свята, що мали свою ідею. Вони не були пов’язані з подіями життя Ісуса Христа але з доктриною Церкви: Пресвятої Трійці, свято Православ’я, Тіла Христового, Христа Царя… На початку свята були тільки поєднані з подією Ст. чи Н. Завітів. До кінця цього століття тривала тенденція створення свят, що мали свою ідею. В цьому періоді найбільше на Заході почали надавати історичного сенсу подіям Спасіння: зображення ясел, розп’яття з Тілом страждаючого Христа, що не існувало до VIII ст..

1200-1500 рр.: поширення циклу свят притуплює недільний цикл (на сх.. та зах.). Всі літургійні реформи що мали місце після цього року мали за мету возвеличити цикл недільний та пасхальний.




Переглядів: 281

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Таїнство та таїнства спасіння. | Що це Літургійний рік ?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.