МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
КУРСОВИЙ ПРОЕКТ «ЦИВІЛЬНА БУДІВЛЯ»Методичні вказівки До виконання курсового проекту «ЦИВІЛЬНА БУДІВЛЯ» З дисципліни: БУДІВЕЛЬНІ КОНСТРУКЦІЇ
напрям підготовки 0101 Педагогічна освіта
спеціальності 5.01010401 Професійна освіта. Будівництво
спеціалізація Будівництво та експлуатація будівель і споруд
відділення Будівельне
ХАРКІВ 2013 р.
Розглянуто і ухвалено на Затверджено методичною засіданні циклової комісії радою ХІПТу будівельних дисциплін Протокол №__від_____2012р Голова циклової комісії Укладач
_____________ Л.Г.Чумак __________В.П.Малахова
Вступ
Будівельні конструкції відносяться до дисциплін, які складають загально інженерну підготовку молодших спеціалістів. Вивчаючи дисципліну «Будівельні конструкції», студент повинен навчитися робити з проектною документацією і ознайомитись з сучасними конструкціями цивільних, промислових і сільськогосподарських будинків і поширених типів інженерних споруд. Для успішного освоєння дисципліни «Будівельні конструкції» студент повинен використовувати знання з курсу інженерного креслення, будівельного матеріалознавства, що в подальшому дасть змогу засвоїти інші дисципліни (Основи розрахунків будівельних конструкцій, Організація будівництва, Технологія ремонтно-будівельних робіт, Експлуатація будівель). Успішність засвоєння дисципліни «Будівельні конструкції» дасть можливість майбутньому спеціалісту використати свої знання в будівництві нових будинків, забезпечення належної технічної експлуатації, своєчасного ремонту і реконструкції існуючих будинків і споруд на основі сучасних вимог. Мета курсу будівельних конструкцій: 1) освітня: - вивчити методику креслення плану, розрізу та фасаду будівлі; - навчитися робити з проектною документацією; 2) виховна – розробити навички творчого мислення; 3) розвиваюча – розвити початкові навички та уміння у виконанні будівельних креслень. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Мета виконання курсового проекту (КП) - придбання додаткових (до лекційного матеріалу) теоретичних знань та застосування їх під час архітектурно-будівельного проектування та отриманням навичок щодо виконання креслень. Під час виконання КП розробляється архітектурно-конструктивне рішення житлової будівлі середньої поверховості (у 3—5 поверхів) за вихідними даними, складеними на підставі типових проектів житлових будівель поширених архітектурно-конструктивно-технологічних (АКТ-) схем. Застосовані у КП архітектурні конструкції вироблені з традиційних будівельних матеріалів (буту, бетону, цегли, деревини), збірних великоблокових та великопанельних конструкцій. Під час виконання КП слід застосовувати теоретичний матеріал лекцій (з пропонованим додатковим теоретичним матеріалом) з дисципліни «будівельні конструкції». Необхідний і достатній додатковий матеріал з нормативної літератури (ДБН, ДСТУ).
КУРСОВИЙ ПРОЕКТ «ЦИВІЛЬНА БУДІВЛЯ» Об’єктами проектування можуть бути багатоповерхові житлові будинки та котеджі. Вихідними даними для курсового проекту є індивідуальні завдання-ескіз об’ємно-планувального рішення будинку.
|
||||||||
|