Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розробник

Один або група від двох до десяти чоловік, що займаються безпосередньо програмуванням і супутніми інженерними питаннями. Розробник наділений наступними правами і обов'язками:

- отримати достатнє знання питань, які повинні бути запрограмовані;

- мати можливість з'ясування деталей в процесі розробки;

- надавати орієнтовні, але відверті оцінки трудовитрат на кожну функціональну частину або історію користувача;

- коректувати оцінки точніших в процесі розробки;

- надавати оцінку рисок, зв'язаних з використанням конкретних технологій.

Програміст– людина, що займається кодуванням і проектуванням на низькому рівні. Він достатньо компетентний для вирішення поточних завдань розробки і надання правдивих оцінок запланованим завданням.

Інструктор– досвідчений розробник, що добре володіє всім процесом розробки і його методиками. Несе відповідальність за навчання команди аспектам процесу розробки. Упроваджує і контролює правильність виконання методик використовуваного процесу. Звертає увагу команди на важливих, але по якихось причинах упущені моменти розробки..

Спостерігач– член команди розробників, що користується довірою всієї групи, який стежить за прогресом розробки. Він порівнює попередні оцінки трудовитрат і реально витрачені, виводячи кількісні показники роботи команди. Дана інформація надається замовникові для своєчасного контролю над ситуацією.

Дипломат– комунікабельна особа, що ініціює спілкування між членами команди. Дипломат регулює і спрощує спілкування між замовниками і розробниками. Є важливою ланкою на зборах.

Зовнішні ролі

Консультант– фахівець, що володіє конкретними технічними навиками, для допомоги розробникам у важко вирішуваних завданнях. Зазвичай притягується з боку.

Правила Екстремального Програмування

Угода про кодування

Ви в команді, яка працює над даним проектом тривалий час. Люди приходять і йдуть. Ніхто не кодує поодинці і код належить всім. Завжди будуть моменти, коли необхідно буде зрозуміти і скоректувати чужий код.

Отже, всі повинно підкорятися загальним стандартам кодування – форматування коду, іменування класів, змінних, констант, стиль коментарів.

Колективне володіння кодом

Коллективное владение кодом стимулирует разработчиков подавать идеи для всех частей проекта, а не только для своих модулей. Любой разработчик может изменять любой код для расширения функциональности, исправления ошибок или рефакторинга.




Переглядів: 288

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
У екстремальному програмуванні існують дві ключові ролі: замовник і розробник. | CRC Сесія

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.