Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стереотипи повідомлень

У мові UML передбачені деякі стандартні дії, що виконуються у відповідь на отримання відповідного повідомлення. Ці дії можуть бути явно вказані на діаграмі послідовності у формі стереотипу поряд з повідомленням, до якого відносяться. В цьому випадку вони записуються в лапках. Використовуються наступні стереотипи повідомлень:

· «call» (викликати) - повідомлення, що вимагає виклику операції або процедури приймаючого об'єкту;

· «return» (повернути) - повідомлення, що повертає значення виконаної операції або процедури об'єкту, що викликав її;

· «create» (створити) - повідомлення, що вимагає створення іншого об'єкту для виконання певних дій;

· «destroy» (знищити) - повідомлення з явною вимогою знищити відповідний об'єкт;

· «send» (послати) - позначає посилку іншому об'єкту деякого сигналу, який асихронно ініціюється одним об'єктом і приймається іншим.

Окрім стереотипів, повідомлення можуть мати власне позначення операції, виклик якої вони ініціюють у приймаючого об'єкту. В цьому випадку поряд із стрілкою записується ім'я операції з круглими дужками, в яких можуть указуватися параметри або аргументи відповідної операції.

Тимчасові обмеження на діаграмах послідовності

У мові UML для запису тимчасових обмежень використовуються фігурні дужки. Тимчасові обмеження можуть відноситися як до виконання певних дій об'єктами, так і до самих повідомлень, явно специфікуючи умови їх передачі або прийому. На відміну від умов галуження, які повинні виконуватися альтернативно, тимчасові обмеження мають обов'язковий або директивний характер для асоційованих з ними об'єктів.

Тимчасові обмеження можуть записуватися поряд з початком стрілки відповідного повідомлення. Але найчастіше вони записуються зліва від стрілки на одному рівні з нею. Якщо тимчасова характеристика відноситься до конкретного об'єкту, то ім'я цього об'єкту записується перед ім'ям характеристики і відділяється від неї крапкою.

Прикладами таких обмежень на діаграмі послідовності можуть служити ситуації, коли необхідно явно специфікувати час, протягом якого допускається передача повідомлення від клієнта до сервера або обробка запиту клієнта сервером:

· { время_приема_сообщения время_отправки_сообщения < 1 сік.};

· { время_ожидания_ответа < 5 сік.};

· { время_передачи_пакета < 10 сік.};

· { объект_1. время_подачи_сигнала_тревоги > 30 сек.}.




Переглядів: 369

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Повідомлення | Комбіновані фрагменти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.