МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Відкрита архітектура (теорія Z)Адміністративна і хаотична моделі є двома «крайнощами», між якими знаходяться безліч моделей, що поєднують переваги «крайніх» моделей. Однією з таких моделей є модель відкритої архітектури, заснована на Теорії Z. Ця теорія була сформульована Уїльямом Оучи на основі вивчення досвіду японського стилю управління. Теорія Z припускає наявність внутрішнього механізму управління, заснованого на впливі з боку колег і групи в цілому. Додаткову дію надають культурні норми конкретної корпорації. Основний принцип моделі можна сформулювати так: «Працюємо спокійно. Працюємо разом». Особливостями цієї моделі є: · Адаптація до умов роботи – якщо робимо незалежні модулі, то розходимося і робимо, якщо потрібна архітектура бази даних, то збираємося разом і обговорюємо ідеї. · Колективне обговорення проблем, вироблення консенсусу і ухвалення рішення – не всі можуть погодиться, але ухвалене рішення є колективним і через це – обов'язковим для всіх. · Розподілена відповідальність – відповідають всі, хто обговорював, виробляв, приймав. · Динаміка складу робочих груп залежно від поточних завдань. · Відсутність спеціалізації – учасники міняються ролями і функціями і можуть при необхідності замінити один одного. · Завдання менеджера – активна участь в процесі, контроль конструктивності обговорень, забезпечення можливості активної участі всіх. Відкрита архітектура є гнучкішою, такою, що адаптується, настроюється на ситуацію. Вона дає можливість проявити себе всім членам команди – в ній можуть уживатися і індивідуалісти і колективісти. Колективне обговорення висловлених ідей дозволяє залишати тільки прагматичні ідеї. Спілкування в команді
|
||||||||
|