МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ключові поняття в музеєзнавствіДо ключових понять в музеєзнавстві традиційно відносять «музей», «музейний предмет», «музейні фонди». Розуміння суті і значення цих термінів є основоположним для опанування курсу музеєзнавства.
Музеями називають науково-дослідні, культурно-освітні заклади, які збирають, комплектують, вивчають і зберігають пам’ятки історії матеріальної і духовної культури людства, природничо-етнографічні, меморіальні та інші колекції, за допомогою яких через свої експозиції, виставки, екскурсії, лекції та інші види наукової та освітньо-виховної роботи поширюють природничонаукові та суспільні знання. Музей ― це установа, яка відповідно до своїх соціальних функцій здійснює комплектування, облік, збереження, вивчення та популяризацію пам’яток історії та культури, об’єктів природи тощо.
Сучасний термін «музей» запозичено із грецької мови і походить від слова «мусейон». В Давній Греції мусейонами називалися місця, присвячені музам, а саме святилища муз, храми муз. Музами в давньогрецькій міфології називали дочок богині пам’яті Мнемосіни, які були покровительками поезії, мистецтва, науки тощо. Давньогрецька міфологія знала 9 муз. У сучасному розумінні слово музей почали вживати в епоху Відродження, коли музеями почали називати специфічні заклади, які зберігали цінні пам’ятки матеріальної та духовної спадщини людства.
Музейний предмет ― це реальний, оригінальний предмет, видобутий з реальної дійсності, включений у музейне зібрання, здатний довго зберігатися. Музейний предмет є носієм певної інформації (соціальної, природної, культурної), засобом комунікації, має культурно-історичну цінність та естетичне навантаження.
Фонди музею ― це сукупність усіх музейних предметів разом з науково-допоміжними матеріалами, які належать музею; це колекції, збірки музею, розташовані у сховищах, презентовані на експозиціях та виставках музею. Все зібрання музею можна умовно поділити на основний музейний фонд, що складається з оригінальних, вартісних пам’яток, та фонд науково-допоміжних матеріалів. Тема № 2: Музей та його функції. Музейний предмет, його властивості 1. Музей та його функції 2. Класифікація музеїв 3. Музейний предмет ― основа музейної комунікації 4. Класифікація музейних предметів
|
||||||||
|