МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Експозиційні матеріалиУ процесі проектування художнього оформлення вибирають засоби ілюстративного оздоблення окремих предметів або їх комплексів: форми, матеріал і колір рамок, конфігурація вітрин і стендів тощо. Основу експозиції складають музейні предмети. Але поряд з ними в якості експозиційних матеріалів нерідко виступають і відтворення музейних предметів і немузейних об'єктів, тобто предмети, спеціально створені для експонування замість музейного предмета або немузейного об'єкта, що мають з ним зовнішню подібність і передають усі його суттєві риси і властивості. Це — копії, репродукції, зліпки, муляжі, моделі, макети, наукові реконструкції, нові звершення, голограми. Макет — об'ємне художнє відтворення певних історичних подій або окремих пам'яток у зменшеному вигляді. Макети бувають статичні і дійові (показують розвиток певної події). В залежності від того, що вони відтворюють, макети можуть бути: — топографічні і ландшафтні — відтворюють певну місцевість, її рельєф; — виробничі і технічні — показують різні виробничі процеси; — архітектурні і планувальні — відображають вигляд окремих будинків або цілих житлових кварталів чи населених пунктів. На відміну від макета модель зберігає конструктивні принципи і фактуру оригіналу. Модель — відтворення великого об'ємного оригінального пам'ятника в певному масштабі. Здебільшого моделі відтворюють різні технічні об'єкти, найчастіше машини і механізми. Вони точно передають об'єм, фактуру, колір оригіналу і іноді показують його дію. Копія — точне відтворення розміру, кольору, форми та інших характеристик певних оригінальних пам'яток; предмет, створений з метою імітації або заміни іншого предмета, виступаючого при цьому в якості першотвору або оригіналу. Копії використовуються як допоміжні матеріали. У етикетці обов'язково зазначається, що даний експонат є копією. Розрізняють два види копій. Один з них — це сучасне відтворення музейного предмета. Другий вид копій — це повторення твори мистецтва, яке виконано автором або іншим художником, у тому випадку, коли копію створює сам автор, її називають авторським повторенням, або реплікою. Копія може відрізнятися від оригіналу по техніці або розмірами, але повинна точно відтворювати його манеру і композицію, на відміну від репліки, в якій другорядні деталі оригіналу можуть мінятися. Копіювання прославлених художніх творів набуло широкого поширення вже у II ст. до н. е. у Стародавньому Римі. Копії другого типу є пам'ятками історії та культури і в якості музейних предметів входять до складу основних фондів музею. Копію живописного, графічного або фотографічного зображення, зроблену друкарським способом, зазвичай в іншому, збільшеному чи зменшеному розмірі, називають репродукцією. Точно передають вигляд оригіналу зліпки з творів скульптури та декоративно-прикладного мистецтва. Їх отримують шляхом зняття з оригіналу форми — твердої, гіпсової або виконаної з воску, пластиліну та інших пластичних матеріалів — і заливки в неї гіпсу. Муляж — зліпок з гіпсу, воску, папьє-маше, який точно відтворює розмір і забарвлення оригіналу. Вони можуть бути виконані з оригіналу по точним його обмірюваннях, але іноді створюються за описами або малюнків. Подіум — невисока підставка вздовж стіни або в центрі залу, яка використовується для демонстрації речового матеріалу великого розміру і ваги (меблі, зразки продукції, великі скульптури тощо). Після закінчення монтажу нову експозицію обговорюють, затверджують, визначають день її відкриття. Але на цьому експозиційна робота музею не закінчується — продовжується розробка нових тем і робота над подальшим удосконаленням експозиції музею. Музейні працівники повинні бути тонкими психологами, педагогами, володіти увагою відвідувача, допомогти зрозуміти і засвоїти побачене. Їх робота вимагає постійної уваги до відвідувачів, вивчення їх інтересів, відповідної актуалізації експозицій музею відповідно до наукових відкриттів, нових фактів і знахідок, а також змін у суспільному розвитку загалом. Для полегшення подальшої роботи екскурсоводів, самостійних відвідувачів співробітники музеїв складають путівники, буклети, покажчики. Кожна експозиція підлягає фіксації фото- чи відеозасобами. Необхідно скласти акт прийняття експозиції та охоронний опис експонатів. Така фіксація — це історія розвитку музейної справи, накопичення досвіду для майбутніх поколінь.
|
||||||||
|