МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методика підготовки та проведення екскурсіїСтворення нової екскурсії — процес складний та напружений. Схема (план) всіх екскурсій, незалежно від теми та місця проведення, однакова: ü вступ ü основна частина ü заключна частини.
Вступ екскурсії поділяється на дві частини — організаційну та інформаційну. В організаційній частині вступу екскурсовод представляє себе, повідомляє тему екскурсії, тривалість, час та місце завершення екскурсії. Далі йде інструкція з проведення екскурсії та правил поведінки у музеї. У другій частині вступу — інформаційній — коротко подається зміст екскурсії, її завдання, називають основні підтеми. Основні вимоги до вступного слова екскурсії такі: стислість та динамічність; вступ не пов'язаний з показом об'єктів. Проводять його до початку руху. Завдання вступу ― пробудити у екскурсантів зацікавленість до огляду музею. Основна частина будується на поєднанні показу конкретних музейних експонатів та розповіді про них, і підпорядковуванні їх обраній темі. Заключна частина займає 5-6 хвилин: у ній підводять підсумки, роблять висновки за темою екскурсії, що закріплюють її мету, та надається інформація про інші екскурсії, які можуть поглибити дану тему, відповідають на запитання музейних відвідувачів. Зміст окремих підтем основної частини екскурсії доцільно пов'язується між собою за допомогою логічних переходів. Вони можуть бути формальними, тобто не пов'язуватися із змістом екскурсії (наприклад, екскурсовод просто повідомляє, що група здійснить перехід до наступної музейної зали). Однак бажано, щоб логічний перехід виходив із змісту попередньої підтеми і допомагав перейти до викладу наступної. Розташування і співвідношення підтем, основних питань, вступу і заключної частини формують композицію екскурсії. Схематична структура екскурсії складається з наступних елементів: Вступ. Логічний перехід. Підтема. Основні питання. Логічний перехід. Підтема. Основні питання. Логічний перехід. Підтема. Основні питання. Логічний перехід. Підтема. Основні питання. Логічний перехід. …………………………………………………… Заключна частина. У процесі підготовки нової екскурсії доцільно виділити такі ключові етапи: 1. Визначення мети, завдань і теми екскурсії 2. Відбір та вивчення інформаційних джерел 3. Відбір та вивчення музейних експонатів 4. Складання маршруту екскурсії 5. Підготовка тексту екскурсії 6. Визначення методичних прийомів проведення екскурсії 7. Висновки по тексту та технологічній карті 8. Прийом (здача) екскурсії 9. Затвердження екскурсії
|
||||||||
|