Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості розвитку, навчання і виховання особистості при глибоких порушеннях зору.

1. Класифікація осіб з порушеннями зору, її значення для ос­вітньої та корекційно-реабілітаційної практики. Загальна характеристика дітей із порушеннями зору. Діагностування порушень зору.

2. Профілактика порушень зору у дітей в початковій школі.

3. Сучасні технічні інформаційно-освітні засоби соціалізації сліпих. Особистісний розвиток, спілкуван­ня та міжособистісні стосунки сліпих та слабозорих в групі. Психолого-педагогічні правила поводження зрячих з особами, які мають глибокі порушення зору. Шляхи соціальної адаптації дітей з порушеннями зору.

4. Корекційне навчання і виховання дітей із порушеннями зору.

5. Профорієнтація сліпих і слабозорих учнів, перспективи їх соціальної адаптації.

 




Переглядів: 1853

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Блюда словаря «Номенклатор товаров и услуг» | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.