Особливості розвитку, навчання і виховання особистості при глибоких порушеннях зору.
1. Класифікація осіб з порушеннями зору, її значення для освітньої та корекційно-реабілітаційної практики. Загальна характеристика дітей із порушеннями зору. Діагностування порушень зору.
2. Профілактика порушень зору у дітей в початковій школі.
3. Сучасні технічні інформаційно-освітні засоби соціалізації сліпих. Особистісний розвиток, спілкування та міжособистісні стосунки сліпих та слабозорих в групі. Психолого-педагогічні правила поводження зрячих з особами, які мають глибокі порушення зору. Шляхи соціальної адаптації дітей з порушеннями зору.
4. Корекційне навчання і виховання дітей із порушеннями зору.
5. Профорієнтація сліпих і слабозорих учнів, перспективи їх соціальної адаптації.