Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Т. 10 Індуктивні умовиводи та аналогія.

Індукція як форма правдоподібного умовиводу. Математична індукція. Повна індукція. Поняття імовірності. Правдоподібні (імовірні) умовиводи.

Неповна індукція та її види. Методи визначення причинного зв'язку між явищами. Індукція через простий перелік у судовому досліджені.

Аналогія та її види. Умови підвищення ступеня імовірності висновків у виводах за аналогією. Аналогія у судовому пізнанні.

Пізнавальне значення індукції та аналогії. Гіпотеза з погляду логіки.

Основні поняття: умовивід, безпосередній умовивід, опосередкований умовивід, повна індукція, неповна індукція, аналогія властивостей, аналогія відношень, гіпотеза.

План лекції:

  1. Недедуктивні умовиводи: індукція та аналогія.
  2. Індукція як форма правдоподібного умовиводу.
  3. Аналогія та її види.



Переглядів: 904

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Т. 9 Умовні та розділові умовиводи. | Т. 12 Аргументація і процес формування переконань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.