Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Винагороди зовнішні та внутрішні

Споконвіку для спонукання людей до ефективних дій застосовують винагороди. Винагородою може бути все те, що людина вважає цінним для себе і чим би хотіла володіти. Поняття цінності залежить від людини, її особистісних властивостей (потреб, запитів, сприйняття, характеру тощо). Тому й винагородою можуть виступати дуже різноманітні та специфічні цінності.

Керівництво будь-якої організації має у своєму арсеналі два головних типи заохочувань (винагород): внутрішні та зовнішні [4, с. 223].

Внутрішні винагороди можуть бути отримані від самого процесу виконання роботи: відчуття досягнення результату, успіху, самоповаги, зміст і значущість виконаної роботи, відчуття власної компетенції, кваліфікованості та ін. Почуття, пов’язані із спілкуванням та взаємодопомогою в колективі, – це теж складові внутрішньої винагороди.

Зовнішні винагороди – це все те, що організація може запропонувати працівникові за виконання службових обов’язків. Сюди належить заробітна плата, додаткові пільги, премії та різні виплати, просування по службі, символи службового статусу та престижу тощо.

Для ефективного використання внутрішніх і зовнішніх винагород у процесі мотивування працівників адміністрація повинна чітко уявляти потреби своїх працівників. Дана ситуація в управлінні й зумовила виникнення змістових теорій мотивації.

 




Переглядів: 6981

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність мотивації. Потреби та винагороди | Змістові теорії мотивації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.