Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



А) Створення презентації

У основі будь-якої презентації лежить набір слайдів, на яких розміщуються текст, графіки, малюнки. Електронні слайди подібні звичайним фотографічним, але видаються набагато простіше. Програма PowerPoint сама запрошує всю необхідну текстову і числову інформацію, а також надає безліч готових варіантів дизайну і шаблонів змісту. Зараз ми скористаємося одним з таких шаблонів.

Відразу після запуску PowerPoint з'являється вікно презентації з першим титульним слайдом; справа у області завдань застосування видно вікно Створення презентації (New Presentation). Воно дозволяє вибрати спосіб створення документа. Перший розділ Відкрити презентацію (Open а Presentation) дає можливість відкрити вже існуючу презентацію. У розділі Створення (New) перераховані можливі варіанти створення нової презентації:

· Нова презентація (Blank Presentation) без якого-небудь форматування;

· презентація З шаблону оформлення (From Design Template);

· презентація З майстра автозмісту (From AutoContent Wizard) з наперед заданою структурою змісту.

У цьому ж вікні можна вибрати шаблон оформлення в розділі Створення за допомогою шаблону (New From Template).

Якщо у вас вже є тези презентації і потрібно лише розмістити готовий текст на слайдах і оформити його належним чином, виконаєте наступні кроки:

1. Клацніть на пункті Загальні шаблони (General Templates).

2. Відкриється вікно діалогу Шаблони (Templates). На вкладці Шаблони оформлення (Design Templates) ви побачите список доступних шаблонів оформлення слайдів. Інші вкладки цього вікна відкривають доступ до інших способів створення презентацій, про які ми поговоримо пізніше. Клацніть по черзі на значках кожного з шаблонів, щоб в розташованому справа полі перегляду побачити приклади оформлення презентації.

3. Двічі, клацніть на значку шаблону Краватку (Dads Tie). Шаблон буде застосований до слайду у вікні презентації.

Щоб додати у вікно створення презентації свій власний шаблон, збережете його в теці Windows\Application Data\Microson\Templates. Шаблон з'явиться на вкладці Загальні (General). Щоб помістити його на нову вкладку, яка, наприклад, міститиме всі шаблони вашої фірми, створіть у вказаній теці вкладену теку і перемістіть туди свій шаблон. Роль шаблону може грати будь-яка презентація, при збереженні якої був вибраний тип файлу Шаблон презентації (Design Template).

У полі презентації опиниться титульний слайд в режимі структури із застосованим до нього вибраним шаблоном, а у області завдань з'явиться вікно Розмітка слайду (Slide Layout) з набором стандартних авторозміток. Помістивши покажчик миші на одному із зразків, ви побачите спливаючу підказку, що характеризує зразок, і трикутник праворуч від нього, що приховує список, що розкривається, з набором можливих команд.

4. Клацніть в полі з написом Заголовок слайду (Click to add title) і введіть заголовок презентації. У нашому прикладі це буде текст План розвитку.

5. Щоб додати до основної назви невелике пояснення, клацніть на полі Підзаголовок слайду (Click to add subtitle) і введіть підзаголовок Відділ інформаційних технологій.

6. Клацніть на кнопці Зберегти (Save) панелі інструментів Стандартна (Standard). Відкриється вікно збереження презентації.

7. У лівій частині вікна клацніть на значку теки Мої документи (My Documents). У полі Ім'я файлу (File Name) введіть ім'я План і клацніть на кнопці Зберегти. Будь-який файл PowerPoint містить всю презентацію цілком, тому вам не потрібно турбуватися про те, що при демонстрації деякі слайди можуть пропасти.

б) Звичайний режим перегляду

PowerPoint дозволяє створювати презентації з дуже великою кількістю слайдів. Щоб управляти цим величезним об'ємом ин4юрмации, програма пропонує декілька режимів перегляду:

· Звичайний (Normal View) — режим, що з'явився у вперше PowerPoint 2000, — варіант перегляду, об'єднуючий режими слайдів, структури і заміток;

· Сортувальник слайдів (Slide Sorter View) — режим, що демонструє мініатюри всіх слайдів, рівномірно розташовані у вікні перегляду;

· Слайди (Slide View) — режим, в якому зручно конструювати і коректувати окремі слайди;

· Структура (Outline View) — режим, що відображає текстовий зміст презентації і призначений для введення і редагування тексту;

· Сторінки заміток (Notes Page View) — режим, призначений для створення заміток, які допомагають доповідачеві орієнтуватися в матеріалі під час ведення презентації.

1. Перемикання з одного режиму в іншій для перших двох режимів, а також запуск проглядання слайдів здійснюється простим клацанням па однієї з трьох кнопок, розташованих в лівому нижньому кутку вікна презентації. Дві кнопки вверху вікна звичайного режиму дозволяють перемикатися між режимами слайдів і структури. Перемкнутися на режим сторінок заміток можна з меню Вигляд > Сторінки заміток (View > Notes Page).

2. Спробуйте по черзі клацнути на вказаних кнопках, спостерігаючи за презентацією в одному з режимів перегляду.

3. Клацніть на середній кнопці вверху вікна презентації, щоб повернутися в звичайний режим.

У звичайному режимі, який автоматично включається при створенні порожньої презентації або презентації на основі шаблону дизайну, вікно документа поділене на три області: область слайду, поле структури і область заміток. Перша з них завжди містить загальний вид поточного слайду. Розташована зліва область структури презентації є зменшеною копією режиму структури. У правій нижній частині вікна презентації знаходиться область заміток. Сюди можна ввести текст пояснення, який не з'являється на самому слайді, але який можна вивести на екран в режимі заміток або, готуючи замітки доповідача, роздрукувати поряд з відповідним слайдом.

4. Співвідношення розмірів областей звичайного режиму перегляду можна змінити. Для цього помістите покажчик миші на межу між областями, щоб значок покажчика змінився на двонаправлену стрілку, натисніть кнопку миші і перетягніть лінію межі. Підібравши потрібний розмір, відпустите кнопку миші.

У звичайному режимі, як і в більшості інших режимів перегляду, у вікні PowerPoint присутньо три панелі інструментів. Вгорі розташована панель Стандартна. Її інструменти виконують операції відкриття і збереження презентацій, копіювання і вставки вмісту, додавання слайдів і об'єктів. Під нею знаходиться панель інструментів Форматування (Formatting). Вона дозволяє змінювати шрифт і зображення виділеного тексту, форматувати абзаци і списки, настроювати ефекти анімації. Про панель інструментів Малювання (Drawing), розташованою в нижній частині вікна, ми поговоримо на наступному занятті.

в) Додавання нового слайду

Сформувавши титульний слайд, можна перейти до додавання інших слайдів.

1. Знайдіть на панелі інструментів Форматування кнопку Створити слайд (New Slide). Якщо ви забули, як виглядає значок цієї кнопки, перемістите покажчик миші на панель інструментів і затримаєте його на декілька секунд. З'явиться екранна підказка, що роз'яснює сенс тієї кнопки, на якій розташований покажчик миші. Переміщайте покажчик по кнопках і читайте екранні підказки.

2. Якщо кнопки Створити слайд не опинилося в панелі інструментів Форматування, клацніть на маленькій трикутній стрілці, розташованій на правому краю панелі. Відкриється додаткова палітра з кнопками. Тут, можна відшукати зниклий інструмент Створити слайд.

3. Клацніть на кнопці Новий слайд (New Slide). У вікні презентації з'явиться незаповнений другий слайд.

4. У області завдань у вікні Розмітка слайду, PowerPoint пропонує 27 типів стандартних авторозміток, які здатні задовольнити практично будь-які потреби розробників презентацій.

Авторозмітка — це шаблон слайду з наперед розміщеними стандартними об'єктами, такими як заголовок, маркірований список, діаграма або малюнок.

Після створення слайду на базі авторозмітки вам залишається лише клацати на місце заповнювачах цих об'єктів і вводити необхідну інформацію.

5. Прогляньте наявні авторозмітки. Для цього скористайтеся смугою прокрутки, розташованої в правій частині вікна.

На значках авторозміток заголовки показані сірою смугою, маркіровані списки — прямокутником з трьома пунктами. Діаграми представлені маленькою гістограмою, малюнки — портретом чоловічка. Здесьже можна знайти мініатюри організаційних діаграм і відеокліпів.

6. Виберіть для другого слайду авторозмітку Маркірований список (Bulleted List), клацнувши на ній.

7. Щоб додати заголовок нового слайду, клацніть на местозаполнителе Заголовок слайду (Click to add title). Текст местозаподнителя зникне, і ви зможете відразу ввести заголовок. Надрукуйте слова Напряму розвитку.

8. Клацніть на местозаполнителе маркірованого списку Текст слайду (Click to add text) і введіть перший пункт списку Супутниковий зв'язок. Натисніть клавішу Enter.

9. У списку з'явиться маркер другого пункту. Не засмучуйтеся, якщо форма маркера вас не влаштовує. Пізніше за нього можна буде змінити або навіть зовсім прибрати. Введіть текст Цифрова телефонія. Знову натисніть клавішу Enter і введіть слово Інтернет.

г) Замітки доповідача

Другий слайд презентації практично готовий. Залишилося додати замітки, які допоможуть доповідачеві не розгубитися у момент представлення планів оброблена суд начальства. Кожен слайд презентації має особливий вид зовнішнього уявлення, званий замітками доповідача. На сторінці заміток завжди присутньо два об'єкти: сам слайд у верхній частині сторінки і замітки в її нижній частині. Ці замітки не видно на екрані в режимі проглядання презентації, вони не виводяться на друк разом із слайдом. Проте, проводячи електронну презентацію в локальній мережі, доповідач може читати замітки на екрані свого комп'ютера. Крім того, сторінки заміток можна роздрукувати і користуватися ними під час доповіді.

д) Режим слайдів

У режимі слайдів окремий слайд займає все вікно презентації. Це як би збільшений варіант області слайду звичайного режиму перегляду. У режимі слайдів зручно редагувати окремі об'єкти, додавати малюнки і текстові коментарі. Давайте продовжимо побудову презентації, створеної в попередніх вправах.

1. Клацніть на кнопці Відкрити (Open) панелі інструментів Стандартна.

2. У вікні діалогу відкриття файлу клацніть на теці Мої документи, знайдіть значок документа План.ррt і двічі клацніть на нім.

3. Клацанням на кнопці панелі зміни режимів включите режим слайдів.

На екрані з'явиться перший слайд презентації. Нові слайди в PowerPoint завжди вставляються після поточного. Ми хочемо додати третій слайд, тому потрібно зробити поточним другий слайд презентації.

4. Клацніть на кнопці Наступний слайд (Next Slide) смуги прокрутки слайдів. На екрані з'явиться другий слайд.

5. Клацніть на кнопці Створити слайд панелі інструментів Форматування.

6. У вікні Розмітка слайду клацніть на авторозмітці Маркірований список.

7. Введіть заголовок слайду Виставки і конференції. Клацніть на місце заповнювачі маркірованого списку і введіть пункти:

· Супутниковий зв'язок 2001;

· Офісні АТС;

· Інтернет майбутнього;

· Охорона інформації.

Вам прийшло в голову, що добре б розділити назви виставок і конференцій і розмістити їх в окремих списках. Але додатковий слайд здається вам зайвим, а на поточному слайді все місце зайняте наявним списком. Що робити?

8. У вікні Розмітка слайду клацніть на авторозмітці Текст в дві колонки (2 Column Text).

9. Введіть в додатковий маркірований список, що з'явився справа, наступні пункти:

· Історія телефонного зв'язку;

· Досвід зарубіжних філіалів;

· Дослідження вітчизняного ринку.

10. Виберіть в меню Вставка (Insert) команду Напис (Text Box).

11. Нижче маркірованих списків розтягніть миттю рамку текстового поля. Введіть текст Терміни проведення: з травня по листопад.

12. Щоб відцентрувати текст, клацніть в панелі інструментів Форматування на кнопці По центру (Center). Остаточний вид третього слайду показаний на мал. 13.12.

Цими ж прийомами переходу по слайдах можна користуватися і в решті всіх режимів перегляду, проте режим структури і звичайний режим пропонують інші, зручніші способи перемикання слайдів.




Переглядів: 433

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Створення публікацій | Режим структури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.