МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Шкала оцінювання знань студентів за ECTS
Оцінка "відмінно" Відповідь студента базується на рівні самостійного мислення з елементами творчого підходу. Знання структури куpcу, теми викладеного питання, вміння скласти розгорнутий план з поставленого питання, вміння користуватись понятійним апаратом, точність формулювань, вміння синтезувати знання з декількох тем. грамотне і логічне викладення матеріалу. Студент володіє різнобічними навичками і методами розв'язання поставленої задачі, показує глибокі знання законодавства зі спеціальності, вміння самостійно викладати їх зміст, робити узагальнюючі висновки. Оцінка "дуже добре"Відповідь будується на рівні самостійного мислення. Знання структури курсу. Дає відповіді на запитання грамотно і по суті. Програмний матеріал освоєно. Можливі несуттєві проблеми в освоєнні деяких неосновних питань. Студент володіє різнобічними навичками і методами розв'язання поставленої задачі, показує глибокі знання законодавства зі спеціальності, вміння самостійно викладати їх зміст, робити узагальнюючі висновки. Оцінка "добре"Відповідь будується на рівні самостійного мислення. Добрі знання структури курсу. Дає відповіді на запитання грамотно і по суті. Володіє навичками і метолами виконання практичних завдань Програмний матеріал освоєно. Можливі несуттєві проблеми в освоєнні деяких основних питань. Студент вміє використовувати свої знання для аналізу сучасної дійсності. показує знання зі спеціальності та іншої передбаченої програмою літератури. Оцінка "задовільно" Знання основної частини програмного матеріалу курсу. Вміння пов'язати теоретичні положення дисципліни з рішенням практичних завдань. Оцінка "достатньо".Знання структури курсу. Знає зміст основних категорій дисципліни. Студент не знає значної частини програмного матеріалу. допускає суттєві помилки. Оцінка "незадовільно" Студент не знає значної частини програмного матеріалу, допускає суттєві помилки, не знає змісту основних правових категорій. Навчальна дисципліна «Цивільне та сімейне право» вивчається у V, VІ семестрі і складається із 4 змістових модулів. За результатами вивчення кожного ЗМ студент може одержати максимальну кількість балів - 100, при цьому має місце наступний розподіл балів між структурними елементами ЗМ:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|