Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Пропозиції до правового регулювання діяльності адміністративних судів.

Недосконалість нормативно-правових актів, що регулюють функціонування адміністративних судів, порядок розгляду та вирішення публічно-правових спорів, а також недостатня розробка цих питань у науковій літературі, обумовлюють актуальність та необхідність наукового дослідження інституту адміністративного судочинства з урахуванням сучасних суспільно-політичних умов, національних правових традицій та позитивного зарубіжного досвіду.

У ч. 1 ст. 7 КАСУ доцільно закріпити такі галузеві принципи: 1) організаційної незалежності; 2) судового керівництва процесом; 3) забезпечення права на захист та його доступність; 4) повноти та всебічності дослідження обставин справи; 5) економічності та швидкості; 6) доступності адміністративного судочинства 7) юридичної визначеності та відкритості судових рішень; 8) незалежності, безсторонності та професіоналізму адміністративних суддів.

Усі правові акти, що тією чи іншою мірою регулюють діяльність адміністративних судів, доцільно поділяти на п’ять груп:1) правові акти, що стали підставою для створення в Україні системи незалежних адміністративних судів та заклали основоположні принципи її функціонування; 2) правові акти, що визначають організаційну побудову системи адміністративних судів, їх структуру, порядок створення, реорганізацію та ліквідацію; 3) правові акти, що визначають компетенцію та повноваження адміністративних судів, порядок розгляду та вирішення ними адміністративно-правових спорів; 4) правові акти, що регулюють кадрове забезпечення адміністративних судів, порядок призначення, переміщення та звільнення з посад суддів адміністративних судів різних рівнів; 5) правові акти, що регулюють матеріально-технічне, фінансове, інформаційне та інше забезпечення діяльності адміністративних судів.

Діяльність з удосконалення правового забезпечення адміністративного судочинства має ґрунтуватися на таких положеннях: 1) прийняття законодавчих актів, направлених на регулювання тієї чи іншої сфери управлінських правовідносин лише після ретельного вивчення та врахування особливостей суміжних галузей; 2) прийняття акту з огляду на можливі колізії та суперечності з уже діючими правовими нормами; 3) застосування зарубіжного досвіду вирішення адміністративних справ лише після ретельного дослідження та апробації в національних умовах; 4) відхід від копіювання норм з інших галузей права при визначенні порядку вирішення адміністративних справ тощо.

Зважаючи на особливу роль адміністративних судів та специфіку предмету розгляду у них важливо прийняти Закон «Про адміністративні суди», у якому передбачити додаткові вимоги, обмеження, заборони, обов’язки та повноваження для суддів таких судів. Зокрема, ми пропонуємо:1) поступово підвищити вимоги до освіти суддів адміністративних судів; 2) утворити вищий навчальний заклад, до викладання у якому залучати практичних суддів та представників різних органів публічного управління; 3) закріпити вимогу про обов’язкову наявність досвіду роботи в органах публічного управління; 4) встановити періодичне проходження стажування суддів в органах публічного управління відповідних рівнів перед призначенням їх на посади та під час служби; 5) закріпити поступове підвищення суддів у посаді з жорстокою регламентацією терміну перебування на попередній посаді; 6) підвищити мінімальний вік, при досягнення якого особа може бути рекомендована на посаду в адміністративному суді відповідної інстанції; 7) передбачити обов’язкове складання кваліфікаційних іспитів кандидатом на посаду адміністративного судді, що включають перевірку рівня знань не лише у юридичній сфері, але й у всіх інших галузях, на які поширюється юрисдикція адміністративного суду; 8) закріпити вимогу про неможливість призначення на посаду судді адміністративного суду осіб, які під час виконання своїх повноважень у сфері публічного управління притягувалися до кримінальної, адміністративної чи дисциплінарної відповідальності за протиправні дії, пов’язані з порушенням прав і свобод громадян, а також за корупційні вчинки, незалежно від погашення чи зняття судимості; 9) передбачити залучення до участі в адміністративному судочинстві народних засідателів тощо.





Переглядів: 335

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Адміністративні суди. Проблеми створення та регулювання діяльності. | Завдання адміністративного судочинства.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.