Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Виконайте завдання.

1. Прочитайте теоретичний матеріал про софістичну риторику і складіть тези на тему: «Дослідження проблем красномовства і напрямки розвитку риторики софістів».

2. Прочитайте біографічний матеріал про Сократа і з’ясуйте відповідь на такі питання:

- якого правила дотримувався Сократ для отримання позитивного результату, намагаючись переконати опонента?

- чому завдяки вченню всього його життя і більше всього смерті Сократа у суспільну думку ввійшов принцип незалежності «справжнього мудреця» від обставин соціального життя з його суєтними інтригами та боротьбою за короткочасні блага?

3. Прочитайте теоретичний матеріал про римського видатного оратора античного світу Марка Юлія Цицерона і з’ясуйте його вимоги до оратора і промови (Цицерон «Про ораторське мистецтво»).

4. Підготуйте огляд творчої риторичної спадщини Феофана Прокоповича, звернувши особливу увагу на курс його риторики, що складається з 10 книг.

5. Розгляньте мовний стиль Григорія Сковороди, що позначений характерними рисами українського бароко, випишіть і запам’ятайте 15 його афоризмів.

6. Які слова заповів Г.Сковорода написати на своїй могилі? Прокоментуйте їх.

7. Прочитайте додаткову літературу про філософа-мандрівника і скажіть, якими знаннями про Григорія Сковороду Ви можете по поділитись?

ЛЕКЦІЯ №2

РИТОРИКА




Переглядів: 300

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ЯК МИСТЕЦТВО ВИГОЛОШЕННЯ УСПІШНОЇ ПРОМОВИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.