Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Період повернення інвестицій

Розглянемо основні етапи інноваційного процесу (рис. 6.12).


Рис. 6.12. Основні етапи інноваційного процесу

Вкладаючи певні кошти (інвестиції) у створення та реалізацію товару, фірма прагне якомога швидше повернути вкладені капітали і почати одержувати прибуток.

Період від початкового моменту витрат до повної компенсації витрат на даний товар називається періодом повернення інвестицій. Покажемо це на графіку.

Чим коротший період повернення інвестицій, тим більше можливостей для збільшення прибутку, та розширення виробництва,одержання банківського відсотку тощо. Як бачимо, отримання комерційного успіху при створенні та реалізації нових товарів виступає в своїй основі як наслідок додавання та множення зусиль дослідників, розробників, виробників та спеціалістів в області маркетингу.

Спосіб дій маркетингу, орієнтованого на попит, використовується, в основному, на ринках з високою інноваційною динамікою. Природно, підприємства-виробники, які працюють на наукомісткі та інноваційні галузі, такі як авіакосмічна, роботобудування, приладобудування, виробництво комп'ютерної техніки та ін., слідкуватимуть, по-перше, за новими розробками в галузі техніки і технології, по-друге, за динамікою і структурою розвитку передових галузей і, нарешті, за розподілом урядом державних замовлень на поставку устаткування для військово-промислового комплексу. Маркетинг, орієнтований на пропонування, навпаки, застосовується на ринках галузей промисловості, що звуться базовими. Оскільки дані галузі є неінноваційними, то основна увага переноситься з нововведень на комерційну практику: знижки з прейскурантних цін, надання післяпродажного обслуговування, терміни гарантійного ремонту і т. ін., якщо підприємство не може запропонувати новітню продукцію, то його конкурентоспроможність підвищується завдяки наданню покупцям різного роду послуг устаткуванням, що підвищує привабливість пропонованого товару Слід відзначити, що фірми, орієнтовані на цей вид маркетингу, також займаються удосконаленням та модернізацією своєї продукції, хоч і не такою мірою, як фірми, що працюють на інноваційних ринках.

На багатьох ринках є доцільним синтезувати два цих підходи до інвестиційного маркетингу. Крім того, інвестиційний маркетинг визначається як організація змін підприємства.

 

 

Контрольні питання

1. Визначте зміст товарної політики підприємства, її структуру.

2. Назвіть задачі товарної політики підприємства.

З.Як проводиться формування товарного асортименту на промисловому підприємстві.

4. Визначте методику формування товарного асортименту.

5. Етапи формування товарного асортименту.

6. "Точка беззбитковості" в управлінні товарного асортименту.

7. Що таке конкурентоспроможність товару?

8. Як проводиться розрахунок інтегрального показника конкурентоспроможності?

10. Що відносять до економічних параметрів і як вони враховуються при оцінці конкурентоспроможності ТПП?

11. Етапи оцінки конкурентоспроможності ТПП

12. Як визначається набір порівняльних параметрів при визначенні конкурентоспроможності ТПП?

13. Визначте поняття "ціна якості".

14. Що таке життєвий цикл товару?

15. Дайте характеристику кожному етапу ЖТЦ? Яка стадія найбільш ризикована і обходиться найдорожче?

16. Що Ви знаєте про систему СОНТ?

17. Що таке "критична точка" в життєвому циклі товару?

18. Визначте науково-технічний рівень товару.

19. Назвіть підходи до класифікації нововведення.

20. Які існують стратегії інновацій?

21. Сутність маркетингової "петлі якості" на промисловому підприємстві.

22. Які існують фази планування продукції?

23. Що таке метод морфологічного аналізу генерації ідей?

24. Назвіть три рівні товару і у чому маркетингова сутність кожного рівня?

25. Які існують напрямки розробки стратегії "змішаного обслуговування"?

 

 




Переглядів: 327

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Управління інноваціями у маркетинговій товарній політиці промислового підприємства | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.